Kanal D a acumulat, cu episodul difuzat aseară, o cotă de piață de peste 20% în rândul populației din întreaga țară, o medie de peste 1.1 milioane (1.182.000) de telespectatori din întreaga țară urmăreau aseară, în fiecare minut al difuzării, serialul “Mă numesc Zuleyha”.
Kanal D, lider de piață, în Prime Time, cu serialul “Mă numesc Zuleyha”
Ieri, în intervalul orar 20:00 – 22:30, Kanal D a fost lider de piață, cu 6,7% rating și 20,2% cota de piață, pe targetul Național, și 6,5% rating și 18,9% cota de piață, pe targetul All Urban.
Minutul de aur, atins la 22:01, peste un milion și jumătate (1.562.000) de români din întreagă țară erau cu ochii pe Kanal D.
Citește și: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?
Serialul “Mă numesc Zuleyha”, este difuzat de luni până vineri, de la 20:00, la Kanal D.