Kanal D, lider de piață pe Comercial si Național, cu reality-ul “Casa iubirii”

Autor: Madalina Maftei

Pe targetul Comercial, emisiunea prezentata de Andreea Mantea a înregistrat o cotă de piață de peste 21%.

“Reality show-ul “Casa iubirii” a cucerit inima publicului, emisiunea cu si despre dragoste, prezentata de Andreea Mantea, s-a clasat din nou, pe primul loc in audiente cu editia de miercuri, difuzata in intervalul orar 10:00 – 12:00.

Kanal D a fost lider de piață, pe doua categorii de public monitorizate

Kanal D a fost lider de piață, pe doua categorii de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Astfel, editia de ieri, difuzata in intervalul orar mai sus mentionat, a plasat Kanal D pe primul loc, atat pe targetul Comercial (21-54 Nat. ABCD), cat si pe cel National.

Citește și: Cristina și Radu, momentul adevărului, în Casa iubirii! Iată care este de fapt motivul pentru care cei doi tineri s-au distanțat după date-ul petrecut împreună! „Sunt supărat! Amândoi suntem îngrijorați!”

Kanal D a înregistrat 2.0 puncte de rating si 21,6% cota de piață, pe targetul Comercial (21-54Nat ABCD), si 2.6 puncte de rating si 17,4% cota de piață, pe targetul National.  

Citește și: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

Gala “Casa iubirii” fost urmărită de o medie de 446.000 de fani din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării. În minutul de aur, atins la 10:58, peste o jumatate de milion de telespectatori (515.000) din întreaga țară urmăreau cu sufletul la gură emisiunea difuzata la Kanal D.  

Citește și: Cristina și Radu, la un pas de a lua o decizie dureroasă! „Nu știu ce mai simt în legătură cu noi doi!” Aflați ce se va întâmpla cu relația lor, joi, 23 martie, în Casa iubirii, de la 10:00 și 16:30, la Kanal D!