Kanal D, lider de piata, pe National si Comercial, cu “Stirile Kanal D” de la ora 12:00

Autor: Diana Tilă

Pe targetul Comercial, statia a acumulat aproape 25% cota de piata.

Luni, 13 martie, Kanal D a fost lider incontestabil in audiente, cu Stirile Kanal D, editia de la ora 12:00, pe doua categorii de public monitorizate, pe targetul Comercial si National.

Citește și: Kanal D, lider absolut de audienţă, cu Știrile de la ora 12:00

Kanal D, lider de piata, pe National si Comercial, cu “Stirile Kanal D” de la ora 12:00

Conform datelor furnizate de Kantar Media, statia a acumulat o cota de piata de aproape 25% din segmentul de piata Comercial.  Sute de mii de romani au ales postul Kanal D, pentru a-si insusi portia de informatie relevantă, din cadrul Stirilor Kanal D, editia de pranz, prezentata de Ilinca Obădescu.

Citește și: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

Astfel, in intervalul 12:00-13:00, Kanal D a acumulat 2,0% Rating si 24,4% cota de piata, pe targetul Comercial (21-54 Nat ABCD), si 2,2% Rating si 18,0% cota de piata, pe targetul National.

Citește și: Aseară, Știrile Kanal D, prima opțiune a telespectatorilor din întreaga țară. Peste un milion de români, cu ochii pe grupajul informativ prezentat aseară de Silvia Ioniță

O medie de peste 390.000

de telespectatori din intreaga Romanie au urmarit luni Stirile Kanal D, in intervalul mai sus mentionat, minutul de aur fiind inregistrat la 12:00, cand peste o jumatate de milion (521.000) de telespectatori s-au aflat in fata televizoarelor, urmarind editia de pranz a buletinului informativ de la Kanal D.

Citește și: Știrile Kanal D de duminică seară, prima opțiune a telespectatorilor din întreaga țară și de la orașe. Peste un milion de români, cu ochii pe grupajul informativ prezentat aseară de Silvia Ioniță