Kanal D, lider incontestabil de audiență cu emisiunea de reportaje „Asta-i România!”

Autor: Lavinia Medrea

Duminică, 21 ianuarie, Kanal D a fost liderul de audiență cu emisiunea de reportaje, „Asta-i România!”, stația plasându-se pe primul loc pe toate cele trei targeturi monitorizate.  

Potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, în intervalul orar 14:30-16:00, emisiunea „ Asta-i România !” a obținut o victorie categorică pentru Kanal D, aducând postul pe prima poziție în topul televiziunilor din țară.

Kanal D, lider incontestabil de audiență cu emisiunea de reportaje „Asta-i România!”

Performanța a fost reflectată printr-un rating de 3.6% și o cotă de piață de 12,6%, pe targetul Național.

În rândul publicului din orașe, Kanal D a înregistrat 2.9 puncte de rating și o cotă de piață de 10.4%, iar pe targetul Comercial (21-54 National ABCD), emisiunea a atins 3.1 puncte de rating și o cotă de piață de 13.5%.

Citește și: Satul lui Dumnezeu. Duminică, de la ora 14:30, un nou sezon al emisiunii “Asta-i România!”, la Kanal D

Cu un număr impresionant de 636.000 de telespectatori, în medie, pe minut, Kanal D a captivat publicul cu subiectele captivante ale emisiunii „Asta-i România!”. Minutul de aur a fost înregistrat la 15:40, când 725.000 de telespectatori erau cu ochii in fata micilor ecrane, la Kanal D.

Citește și: Greutate si inaltime copii in functie de varsta

Citește și: Laurențiu Reghecampf, dezvăluiri cutremurătoare despre ziua în care tatăl său s-a stins din viață: „A avut foarte multe momente când s-a simțit rău, dar mama mereu a fost lângă el.”

Citește și: Copiii care trăiesc în mașină: O poveste emoționantă despre 9 suflete care, peste noapte, au ajuns să trăiască pe drumuri

Kanal D, a doua televiziune cea mai urmărită în întreaga țară

De asemenea, pe tot parcursul zilei de duminică, Kanal D a fost a doua televiziune cea mai urmărită în întreaga țară, conform topului realizat de Kantar Media Romania, înregistrând 2.4

puncte de rating și o cotă de piață de 10,5% pe targetul National, pe întreaga durată a zilei. Media de telespectatori pe minut în timpul difuzării a fost de 423.000.

Minutul de aur al zilei, atins la 21:16, a adunat în fața micilor ecrane peste 1.2 milioane (1.257.000) de telespectatori ai Kanal D.