Luni, 31 octombrie, buletinul informativ al Știrilor Kanal D, ediția de prânz, prezentat de Ilinca Obădescu, a poziționat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe două categorii de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media România.
Kanal D, pe primul loc cu Știrile Kanal D
Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piață cu Știrile Kanal D, atât la nivelul întregii țări, cât și pe targetul Comercial (21-54 ABCD).
Citeste si: Știrile Kanal D de la ora 12:00, lider absolut de audiență
Citește și: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti
Ediția de ieri a Știrilor Kanal D, difuzată în intervalul 12:00 – 13:00, prezentată de Ilinca Obădescu, a înregistrat 1.2% rating și 14.6% cota de piață, în rândul publicului Comercial (21-54 ABCD), și 1,5% rating și 11.8% cota de piață, pe targetul Național. O medie de 266.000 de telespectatori din întreagă țară au urmărit ieri Știrile Kanal D, în fiecare minut al difuzării.