Vineri, 22 iulie, buletinul informativ al Știrilor Kanal D, ediția de prânz, prezentat de Cristina Dorobanțu, a poziționat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe două segmente de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media România.
Kanal D, pe primul loc cu Știrile Kanal D, ediția de prânz
Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piață cu Știrile Kanal D, ediția de prânz, atât la nivel Național, cât și pe targetul Comercial.
Ediția de vineri a Știrilor Kanal D, difuzată în intervalul 12:00 – 13:00, prezentată de Cristina Dorobanțu, a acumulat 1.9% puncte de rating și 12.1% cota de piață, în rândul publicului din întreagă țară, și 1.4% puncte de rating, cu 14.3% cotă de piață, în rândul publicului Comercial (21-54 ABCD).
O medie de 342.000 de români s-au aflat în față micilor ecrane vineri, în fiecare minut al difuzării Știrilor Kanal D, minutul de maximă audiență, fiind atins la 12:59, când 487.000 de telespectatori urmăreau materialele prezentate în cadrul grupajului informativ al Știrilor Kanal D, prezentat de Cristina Dorobanțu, la Kanal D.
Citește și: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul
În ceea ce privește audiența pe întreg parcursul zilei, Kanal D s-a clasat pe locul doi, pe două categorii de public, cu programele difuzate vineri. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a ocupat poziția secundă, pe targetul Național și All Urban, cu emisiunile difuzate vineri, stația TV acumulând, pe întreaga perioadă a zilei, 2.3% puncte de rating și 13.9% cotă de piață, pe targetul National, și 1.8%
puncte de rating și 11.2% cotă de piață, pe targetul All Urban.