Duminică, 18 septembrie, emisiunea “Asta-i România!” a fost prima opțiune a telespectatorilor români, poziționând postul TV Kanal D pe primul loc în preferințele acestora, la nivelul întregii țări și pe targetul Comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media România.
Citeste si: Duminică, de la ora 14:30, la ”Asta-i România!”, Tată cu inimă de mamă
Kanal D, pe primul loc în preferințele telespectatorilor, cu emisiunea ”Asta-i România!”
Ieri, în intervalul difuzării emisiunii, 14:30 – 16:00, emisiunea “Asta-i România!” a poziționat stația TV Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România, acumulând un rating de 3,7% și o cotă de piață de 14,6% pe targetul Național, și 2,3% puncte de rating și 11,9% cotă de piață, pe targetul Comercial.
În rândul publicului de la orașe, emisiunea „Asta-i România!” a ocupat locul secund, acumulând 2,3% puncte de rating, și 9,5% cotă de piață.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii
Citeste si: Kanal D, lider de audiență cu emisiunea de reportaje “Asta-i România!”
Peste jumătate de milion de fani (652.000) ai emisiunii, din întreaga țară, au urmărit ieri, în medie, în fiecare minut al difuzării, emisiunea „Asta-i România!”. Minutul de aur, înregistrat la ora 15:35, a adunat în fața micilor ecrane aproape 1 milion (916.000) de telespectatori care urmăreau cu interes reportajele din cadrul emisiunii „Asta-i România!”, prezentată de Mihai Ghiță, la Kanal D.
Emisiunea “Asta-i România!”, prezentată de Mihai Ghiță, poate fi urmărită în fiecare duminică de la ora 14:30, la Kanal D!