Kanal D, pe primul loc in Prime Time
Luni, 25 ianuarie, in intervalul 20:00 – 24:00, Kanal D a fost lider de audienta in Prime Time. Serialul turcesc “Bahar: Viata furata” si emisiunea “WOWBiz” au pozitionat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania.
In intervalul mentionat, Kanal D a inregistrat 7,0 puncte de rating si 15,5% cota de piata, pe targetul National, si 6,7 puncte de rating si 14,7% cota de piata, pe segmentul de public Urban, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Aseara, in intervalul 20:00 – 22:35, serialul “Bahar: Viata furata” a inregistrat 8,4% rating si 16,2% cota de piata, pe targetul National, si 8,0% rating si 15,4% cota de piata, pe targetul All Urban, pozitionand Kanal D pe primul loc in topul audientelor. O medie de peste un milion si jumatate (1.545.000) de romani urmareau aseara serialul “Bahar: Viata furata”. In minutul de aur, atins la 21:30, in fata micilor ecrane se aflau aproape doua milioane (1.817.000)
de telespectatori.
Si late night show-ul “WOWBiz” a clasat Kanal D pe primul loc in intervalul 22:35 – 24:35. Emisiunea a inregistrat 4,1 puncte de rating si 14,2% cota de piata, pe targetul National, si 4,1 puncte de rating si 13,4% cota de piata, pe targetul All Urban. O medie de 749.000 de romani vizionau aseara Kanal D. In minutul de aur, atins la 22:35, peste un milion (1.303.000)
de fani ai emisiunii “WOWBiz” erau cu ochii pe Kanal D.
In intervalul mentionat, Kanal D a inregistrat 7,0 puncte de rating si 15,5% cota de piata, pe targetul National, si 6,7 puncte de rating si 14,7% cota de piata, pe segmentul de public Urban, conform datelor furnizate de Kantar Media. Aseara, in intervalul 20:00 – 22:35, serialul “Bahar: Viata furata” a inregistrat 8,4% rating si 16,2% cota de piata, pe targetul National, si 8,0% rating si 15,4% cota de piata, pe targetul All Urban, pozitionand Kanal D pe primul loc in topul audientelor.
O medie de peste un milion si jumatate (1.545.000) de romani urmareau aseara serialul “Bahar: Viata furata”. In minutul de aur, atins la 21:30, in fata micilor ecrane se aflau aproape doua milioane (1.817.000) de telespectatori. Si late night show-ul “WOWBiz” a clasat Kanal D pe primul loc in intervalul 22:35 – 24:35. Emisiunea a inregistrat 4,1 puncte de rating si 14,2% cota de piata, pe targetul National, si 4,1 puncte de rating si 13,4% cota de piata, pe targetul All Urban.
O medie de 749.000 de romani vizionau aseara Kanal D. In minutul de aur, atins la 22:35, peste un milion (1.303.000) de fani ai emisiunii “WOWBiz” erau cu ochii pe Kanal D. Citește și: Greutate si inaltime copii in functie de varsta
Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”