Kanal D, premiat aseară la Business Champion Awards Gala, eveniment organizat de publicaţia Business Review

Autor: Lavinia Medrea

Kanal D a fost premiat în cadrul Business Champions Awards Gala, eveniment anual care celebrează excelenţa în afaceri şi nu numai, organizat de publicaţia Business Review. 

Palatul Cesianu Racoviţă a găzduit acest eveniment cu totul special, ce a reunit comunitatea oamenilor de business din România. Reprezentanţi ai diverselor companii, antreprenori, personalități  din media s-au aflat pe covorul roșu.

Citește și: Știrile Kanal D de la ora 12:00, lider incontestabil de audiență

Kanal D, premiat aseară la Business Champion Awards Gala

 Distincția de “Campion al Business-ului Romanesc” a fost ridicată în numele Kanal D de Mihai Ghiță, prezentator al emisiunii “Asta-i România!”, de la Kanal D, şi “În oglindă”, de la Kanal D2. Mihai Ghiţă este și managerul echipei de știri de la Kanal D.

Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii

Citește și: Motivul pentru care Andreea Mantea a apărut umflată la față în ultimele zile, pe micile ecrane. Vedeta TV le spune urmăritorilor ce s-a întâmplat cu ea. „Tremur de durere. Iau foarte multe pastile.”

 “ Sunt bucuros şi onorat să iau acest premiu în numele echipei Kanal D, multumim Business Review. Este un premiu meritat pe deplin. Au trecut aproape 18 ani de cand Kanal D se află pe piaţa TV din România, ani plini de provocări în care staţia a evoluat remarcabil. Am mizat mereu pe o strategie a diferenţierii, ne-am dorit să aducem publicului show-uri puternice, cu perspective noi de abordare a conţinutului.

Astfel am devenit trendsetteri cu mai multe formate şi ne dorim să facem asta în continuar e”, a spus Mihai Ghiţă.

Citește și: "Moș Crăciun, Recepție!" Matinalii de la Radio Impuls dau startul înscrierilor în concursul mesajelor pentru Moș Crăciun

 Televiziunea Kanal D este parte a Dogan Media International, alături de cel de-al doilea post generalist al trustului, Kanal D2, un radio national, Radio Impuls, şi o puternică divizie Digital.

Kanal D s-a dezvoltat uluitor de la un an la altul abordând o strategie de diferenţiere şi având ca reper constant publicul.