Kanal D, premiat pentru Smart Entertainment în cadrul Biz PR Awards 2024, eveniment care oferă recunoaștere pentru performanță

Autor: Oana Picerea
Actualizat: 28 oct 2024, 10:36
video Foto(4)

Revista Biz a premiat, joi, în cadrul galei Biz PR Awards 2024, desfășurată la InterContinental Athénée Palace, cele mai performante agenții de PR din România, dar și cele mai creative și de impact proiecte din ultimul an.

Aseară a avut loc Gala BIZ PR Awards, eveniment devenit tradiție ce aduce laolaltă profesioniști din domeniul comunicării și nu numai. De altfel, Gala a fost precedată de o conferință în cadrul căreia s-au abordat cele mai interesante teme despre provocările comunicării în paradigma viitorului.

Kanal D, premiat aseară la Gala Biz PR Awards

Echipa de comunicare a Kanal D a fost premiată aseară în cadrul Galei pentru campania de comunicare a show-ului "The Floor", emisiunea care face parte din segmentul de emisiuni smart entertainment difuzate de stația TV.

Distincția a fost ridicată în numele echipei de Cristina Sava, Director de marketing și comunicare al Kanal D, Kanal D2 și Radio Impuls.

"Mulțumesc în numele întregii echipe pentru acest premiu! Ne bucurăm că, în calitate de stație generalistă, am reușit să consolidăm acest segment de smart entertainment aducând publicului <Jocul cuvintelor>, <Tu urmezi!> și <The Floor>. În această toamnă, odată cu lansarea <The Floor>, am avut și propria noastră <campanie electorală>, am invitat oamenii să aleagă inteligent și rezultatele în audiență au arătat că au ales astfel", a spus Cristina Sava.

Kanal D s-a impus pe piața media din România cu segmentul de emisiuni smart entertainment, reprezentate prin cel mai recent quiz show de la Kanal D – spectaculosul "The Floor", quiz-ul devenit un adevărat fenomen încă de la lansare, "Jocul cuvintelor cu Dan Negru" și game show-ul "Tu urmezi!". Toate aceste show-uri care provoacă mintea privitorilor, sunt prezentate de Dan Negru la Kanal D și se bucură de succes, schimbând obiceiuri de consum TV și generând comunități uriașe de fani.

Dincolo de un produs media inspirațional se află și o activitate susținută de comunicare a acestuia, iar echipa Kanal D a venit și în această toamnă, odată cu lansarea "The Floor", cu o campanie integrată de comunicare pe TV, radio, cu o puternică componentă de PR și social media, dezvoltate sub umbrela "Alegeți inteligența!". Componenta online a avut o desfășurare inedită, cu producție video dedicată, o campanie "electorală" în toată regulă, prin care publicul a fost invitat de Dan Negru să aleagă inteligența și jocul minții.

Judecând după audiențele de top înregistrate de "The Floor" încă de la lansare, publicul a răspuns pozitiv îndemnului "Alegeți inteligența!".

În cadrul evenimentului, Biz a lansat cea de-a 13-a ediție a studiului amplu Top PR România, realizat împreună cu Unlock. Studiul este realizat în baza colectării și analizei indicatorilor care vizează măsurarea performanțelor de business ale agențiilor de PR și a imaginii pe care acestea o au în rândul companiilor cu care lucrează.

La fel ca în edițiile trecute, studiul nu este doar despre venituri, profitabilitate sau fee-uri și doar evaluările din partea clienților, ci le cuprinde pe toate acestea, în baza unui algoritm dezvoltat în parteneriat cu Unlock.

Citește și: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii

Citește și: Anunț pentru pensionarele din țară! Majorări de la 1 ianuarie 2025. Ce adeverință trebuie depusă

Analiza Unlock a relevat faptul că industria de PR din România se schimbă de câțiva ani, iar anul acesta, mai mult ca oricând, s-au simțit aceste schimbări. PR-ul tradițional se transformă, devenind o activitate strategică și creativă, orientată spre rezultate, ca orice alte departamente ale marketingului.

„Sub 10 companii de PR au declarat că fac strict PR, restul au activități mai complexe și care trec granițele comunicării tradiționale. În același timp, pentru clienți, s-a schimbat ideea de PR. Aceștia caută campanii intregrate și agenții capabile să se fluidizeze și să livreze sinergii și soluții de comunicare complexe”, a punctat, în cadrul evenimentului, Alexandra Cojocaru, Partner Unlock.

Ca urmare a acestor modificări, echipele Biz și Unlock au decis să nu listeze anul acesta topul celor mai performante agenții din România.

Pe baza studiului prezentat în exclusivitate în cadrul galei Biz PR Awards 2024, au fost acordate o serie de premii pentru agențiile de PR:

  • Agenția Anului: Golin
  • Cea mai mare creștere la categoria agenții cu cifra de afaceri sub 1 milion de euro: Confident Communication
  • Cea mai mare creștere la categoria agenții cu cifra de afaceri peste 1 milion de euro: Oxygen
  • Cea mai recomandată agenție: The Public Advisors
  • Cea mai populară agenție: The M Works
  • Cea mai creativă agenție: MSL The Practice

Studiul a relevat și cei mai apreciați profesioniști din PR din România, care au fost prezentați în ordine alfabetică: Alina Bratu, Oana Bulexa, Simona Dan, Mihaela Gangiu, Diana Iosu, Raluca Mihălăchioiu, Hortensia Năstase, Dana Nae Popa, Eliza Rogalski și Mihaela Tudor.

„Biz PR Awards a devenit un reper pentru profesioniștii din comunicare, oferind o imagine completă a pieței românești, recunoaștere pentru cei mai performanți și cele mai bune campanii de comunicare, dar și un instrument util pentru radiografia PR-ului din România. Demersul jurnalistic al echipei Biz este unul dintre cele mai complexe, se bazează pe analize riguroase și pe un studiu pe care-l realizăm an de an alături de Unlock, astfel încât Biz PR Awards să continue să fie, așa cum este de 13 ani, o sărbătoare a oamenilor de comunicare și un catalizator pentru performanță”, declară Marta Ușurelu, owner Biz.

Premii speciale pentru campanii și proiecte, acordate la Gala Biz PR Awards 2024

Biz PR Awards 2024 a oferit recunoaștere, sub forma unor trofee realizate de artistul Ovidiu Toader, celor mai creative și de impact campanii și proiecte din zona de PR și comunicare din ultimul an.

  • Inovație: PENNY, pentru lansarea primului magazin autonom
  • Mentorat Cultural: glo – The Tour
  • Sănătate: Testat e Hot – MedLife
  • Comunicare globală: Bitdefender
  • Implicare în comunitate: Generation UnGap – Milka
  • Inovație în comunicare: AQUA Carpatica
  • Implicare în comunitate: Timp pentru bine – Kaufland România
  • Educație: UNTOLD Creators by VISA
  • Implicare în comunitate: Camera Singurătății – Dr. Max și Asociația Niciodată Singur
  • Creativitate cu impact: Nu sunt papă-lapte – Naturli’
  • Educație pentru sănătate: Caravana Sănătății – dm drogerie markt
  • Sustenabilitate: Platforma România Tot Înainte – OSCAR Downstream
  • Creativitate & Cultură: Friends of FITS – UniCredit Bank România
  • Promovarea producătorilor locali: Via Profi – Profi
  • Smart Entertainment: Kanal D
  • Inovație în cultură: Neo Art Connect – Galateca

Gala Biz PR Awards a avut ca Leading Partner Kaufland România, Parteneri: The M Works, Garanti BBVA, MSL The Practice, Golin, AQUA Carpatica, Penny, Complice.ro, OSCAR Donwstream, dm drogerie markt, Milka. Evenimentul a fost organizat cu sprijinul Zexe și La Loraine.

Următorul eveniment Biz va fi festivalul de business al României: Zilele Biz. Cel mai influent eveniment B2B va avea loc la Biavati Events pe 6,7 și 8 noiembrie, agenda completă fiind disponibilă pe zilelebiz.ro.