Kanal D, premiu pentru Inovație în smart entertainment, la Gala Forbes Personality of the Year

Autor: Lavinia Medrea

 Kanal D a fost premiat recent pentru Inovație în smart entertainment, în cadrul Galei Forbes România Personality of the Year.

Kanal D este televiziunea care aduce publicului emisiuni premium și care a găsit combinația perfectă de entertainment și exercițiu pentru minte. Show-uri precum "Jocul cuvintelor cu Dan Negru" sau "The Floor" sunt printre cele mai iubite producții TV din România.

Citește și: "Moș Crăciun, Recepție!" Matinalii de la Radio Impuls dau startul înscrierilor în concursul mesajelor pentru Moș Crăciun

Kanal D, premiu pentru Inovație în smart entertainment, la Gala Forbes Personality of the Year

Într-o ambianță cu totul specială, reprezentanți ai companiilor de top au celebrat succesul de business și performanța liderilor de top ai României. În cei aproape 18 ani de existenţă, Kanal D a avut mereu o strategie de diferențiere, aducând publicului formate fresh, inspiraționale, ce au venit cu noi perspective de abordare asupra conținutului.

Premiul decernat Kanal D și CEO-ului vizionar al Dogan Media Internațional, Ugur Yesil, pentru Inovație în smart entertainment, a fost ridicat, în numele întregii echipe, de Cristina Sava, Director de Marketing și Comunicare al Dogan Media Internațional.

Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi

Citește și: Anunț pentru pensionarele din afara țării! Ce document important trebuie depus până pe data de 31 decembrie

Citește și: Știrile Kanal D de la ora 12:00, lider incontestabil de audiență

Sunt onorată să primesc această distincţie în numele echipei Kanal D. Au trecut aproape 18 ani de la intrarea pe piata media din România a acestei televiziuni, o perioadă plină de provocari, într-un domeniu extrem de concurenţial. Ne-am consolidat pas cu pas pozitia pe piaţa media autohtonă, cu Kanal D, apoi cu cea de-a doua staţie generalistă Kanal D2, cu un radio naţional, Radio Impuls, şi cu o puternică divizie Digital.

Şi ne bucurăm că de- a lungul celor aproape 18 ani am fost trendsetteri pe mai multe segmente, cum este şi acesta de smart entertainment. Publicul este cel care ne inspiră de fiecare dată să inovăm, să îi anticipăm preferinţele pentru că ne dorim mereu sa ii oferim un conţinut de calitate, diferit, inspiraţional ”, a spus Cristina Sava.

Kanal D a dezvoltat în ultimii ani segmentul de smart entertainment prin quiz-uri și game show-uri de succes, precum "Jocul cuvintelor cu Dan Negru", "Tu urmezi!" sau "The Floor".

Aceste emisiuni pentru toată familia, prezentate de Dan Negru, au revoluționat piața media și au atras un public uriaș, demonstrând că milioane de oameni sunt interesați de producțiile care le provoacă inteligența și cunoștințele generale. Kanal D, televiziune generalistă ce face parte din Dogan Media Internațional, alături de Kanal D2, Radio Impuls și divizia Digital, le oferă telespectatorilor o varietate de emisiuni care răspund celor mai exigente gusturi, fie că vorbim despre seriale turcești, reality show-uri, quiz-uri, game show-uri, știri, emisiuni de reportaje sau interviuri.

Evenimentul Gala Forbes Personality of the Year, organizat de publicaţia Forbes Romania, a reunit oameni de succes din business-ul romanesc, lideri de companii care inspiră în permanenţă prin experienţa şi viziunea lor.