Kanal D – televiziunea cu cea mai mare crestere a audientei in Prime Time, in randul publicului comercial, in prima jumatate a anului curent

Editor: Silviu Bunea Autor: S.B.
Actualizat: 14 nov 2020, 12:05

Kanal D a fost, in primele 6 luni ale acestui an, statia generalista cu cea mai mare crestere a audientei, de 11%, in Prime Time (20:00 – 24:00), pe targetul comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Acest procent reprezinta cea mai semnificativa crestere in raport cu anul precedent, comparativ cu Antena 1 – crestere de 6%, si Pro TV – crestere de 2%.

De asemenea, in aceeasi perioada analizata, Kanal D s-a clasat pe locul 2 in Prime Time, atat pe targetul All Urban, cu 5,0%  Rating si 10,9% Share, cat si pe cel National, inregistrand o medie de 5,3% Rating si 11,6% Share, devansand astfel postul Antena 1.

Cresterea in Prime Time s-a datorat serialului turcesc „Dila”, show-urilor „WOWBiz” si „D-Paparazzi”, precum si emisiunii de reportaje „Asta-i Romania!”. Kanal D va continua sa ofere programe variate si de interes pentru telespectatori, consolidandu-si pozitia in top trei televiziuni din Romania si fidelizand un public tot mai divers.

Cresterea pe 18-49 Urban PT:

Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii

Citește și: Cine poate beneficia de ajutoarele de încălzire 2024-2025. Care este termenul limită pentru depunerea cererilor de încălzire

Audiente

Prime Time ianuarie- iunie 2015