Kanal D2 urcă tot mai mult în preferințele publicului

Author: Diana Tilă
Actualizat: 13 feb 2025, 19:14

La doi ani de la lansare, Kanal D2, stație generalistă ce face parte din grupul Dogan Media International, alături de Kanal D, urcă în preferințele publicului de la o zi la alta și devine una dintre opțiunile cele mai importante de entertainment pentru un public foarte divers.

Citește și: „Asta-i România”: Cum trăiesc bătrânii unui sat izolat din munți, la marginea lumii. Povestea emoționantă a unei realități uitate

Kanal D2 urcă tot mai mult în preferințele publicului

Kanal D2 s-a plasat ieri pe locul 14, pe durata întregii zile, pe targetul Național, cu o medie, pe întreaga zi, de 0,2% și 1,0% Share, depășind stații generaliste cu precum Prima TV sau Acasă.

Pe targetul Comercial, stația s-a plasat pe locul 18 în topul audiențelor, pe durata întregii zile, înregistrând o medie de 0,1% Rating și 0,8 %Share.

În rândul publicului de la orașe, stația a ocupat poziția cu numărul 18, cu o medie de 0,2% Rating și 1.0% cota de piață, la nivelul întregii zile.

Comparând rezultatele perioadei 1-12 februarie 2024 cu cele ale aceleași perioade din 2025, la nivelul întregii zile, Kanal D2 a crescut cu 178% Share pe targetul Comercial și cu 119% cota de piață pe publicul Național.

Citește și: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12

Citește și: Veste importantă pentru femeile din țară. Ajutor de deces în 2025. Câți bani se plătesc în acest an

Seriale precum "Iartă-mă!", "Poveste din Anatolia" sau "Doctorul minune", grupajul informativ NEWSTIME, prezentat de Radu Andrei Tudor, emisiuni precum "În oglindă" sau "Pe banii părinților" fac parte, în prezent, din preferințele telespectatorilor Kanal D2.