Constructorul din Sant'Agata Bolognese și prezentat zilele trecute noua identitate de marcă și odată cu ea și noul logo. Iată cum arată acesta
Cum arată noul logo de la Lamborghini?
Constructorul auto din Sant'Agata Bolognese a prezentat noul logo al Lamborghini. Astfel că, potrivit caranddriver.com, noua emblemă urmează să fie atașată tuturor canalelor oficiale de comunicare ale mărcii, dar îl vom putea vedea și pe viitoarele modele auto.
Potrivit reprezentanților companiei, noul logo va fi ca până acum cu alb și negru, singura diferență o va face contrastul unde va fi utilizat galbenul și o nouă nuanță de auriu.
Noua stemă a fost puțin atenuată, pierzându-și aspectul anterior tridimensional. În partea de sus a logo-ului, fontul "Lamborghini" prezintă o aparență "mai lată", pe care compania spune că face parte dintr-un nou font oficial Lamborghini conceput pentru a evoca unghiurile mașinilor sale.
Citește și: Greutate si inaltime copii in functie de varsta
Ce reprezintă noul logo?
Reprezentanții au mai precizat că noul logo este mai mult decât un însemn reîmprospătat și face parte într-adevăr dintr-o transformare mai amplă a mărcii. Potrivit acestora, noul logo reprezintă mai bine valorile "curajoase, neașteptate și autentice" ale misiunii mărcii, care include "Conducerea oamenilor dincolo.” Negru și alb preiau rolul de culori primare ale logo-ului, în timp ce galbenul și o nuanță nouă de auriu devin noile culori de accent.
Imediat după anunț, compania a început să folosească noul logo pe toate canalele sale de social media—fără scut. Asta pentru că Lamborghini dorește să "îi acorde și mai multă importanță" lăsând ca taurul iconic să existe independent de stemă. Nu vă faceți griji, însă, scutul va continua să împodobească cu mândrie vehiculele Lamborghini. Compania promite că taurul fără scut este doar pentru amprenta sa digitală.Citește și: TOP 10 idei prin care îți poți personaliza mașina
Lamborghini a anunțat pe pagina oficială twitter.com că: „Am reînnoit istoricul logo pentru a adapta expresia vizuală a mărcii cu valorile "curajoase", "neașteptate" și "autentice" ale misiunii noastre "Conducând Oamenii Dincolo" și care face parte din procesul continuu de evoluție.”
We have renewed our historic logo to adapt the brand's visual expression with the "brave," "unexpected," and "authentic" values of our "Driving Humans Beyond" mission and is part of the ongoing process of
evolution, initiated with our Direzione Cor Tauri strategy. #Lamborghini — Lamborghini (@Lamborghini) March 28, 2024