Constructorul din Sant'Agata Bolognese și prezentat zilele trecute noua identitate de marcă și odată cu ea și noul logo. Iată cum arată acesta
Cum arată noul logo de la Lamborghini?
Constructorul auto din Sant'Agata Bolognese a prezentat noul logo al Lamborghini. Astfel că, potrivit caranddriver.com, noua emblemă urmează să fie atașată tuturor canalelor oficiale de comunicare ale mărcii, dar îl vom putea vedea și pe viitoarele modele auto.
Potrivit reprezentanților companiei, noul logo va fi ca până acum cu alb și negru, singura diferență o va face contrastul unde va fi utilizat galbenul și o nouă nuanță de auriu.
Noua stemă a fost puțin atenuată, pierzându-și aspectul anterior tridimensional. În partea de sus a logo-ului, fontul "Lamborghini" prezintă o aparență "mai lată", pe care compania spune că face parte dintr-un nou font oficial Lamborghini conceput pentru a evoca unghiurile mașinilor sale.
Citește și: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii
Citește și: Anunț important pentru pensionare! Cum se desfășoară recalcularea din oficiu a pensiilor
Ce reprezintă noul logo?
Reprezentanții au mai precizat că noul logo este mai mult decât un însemn reîmprospătat și face parte într-adevăr dintr-o transformare mai amplă a mărcii. Potrivit acestora, noul logo reprezintă mai bine valorile "curajoase, neașteptate și autentice" ale misiunii mărcii, care include "Conducerea oamenilor dincolo.” Negru și alb preiau rolul de culori primare ale logo-ului, în timp ce galbenul și o nuanță nouă de auriu devin noile culori de accent.
Citește și: TOP 10 idei prin care îți poți personaliza mașina
Lamborghini a anunțat pe pagina oficială twitter.com că: „Am reînnoit istoricul logo pentru a adapta expresia vizuală a mărcii cu valorile "curajoase", "neașteptate" și "autentice" ale misiunii noastre "Conducând Oamenii Dincolo" și care face parte din procesul continuu de evoluție.”