LECTIE pentru politicieni! FILMULETUL care a promovat mai bine Romania decat celebra frunza

Autor: B.M. Editor: Bogdan Mihai
Actualizat: 27 mar 2017, 18:48

Strasnic bobarnac au primit politicienii care au bagat milioane de euro in campanii de promovare a Romaniei!

Un filmulet postat pe internet de o studenta romanca din Marea Britanie a facut peste 380 de mii de vizualizari. Celebra frunza, brandul nostru de tara, abia daca a adunat cateva sute.

Avem zapada de vanzare, calitatea intai. Cati bani oferiti? Teoretic, valoarea este zero. Cine sa dea chiar si un leu pe asa ceva? Exista, insa, un client, care, daca este stimulat corespunzator, ar arunca bani grei pt asa ceva.

Nu stim daca statul ar cumpara zapada, pentru ca deocamdata n-a incercat nimeni s-o vanda!

Cert este, insa, un lucru: daca faci afaceri cu autoritatile, e aproape imposibil sa pierzi! Sa luam un exemplu simplu- promovarea Romaniei peste hotare a inghitit in ultimii ani aproximativ 20 de milioane de euro.

O idee. Poate valora mult sau putin, in functie de cat de buna este. Realitatea ne invata ca statul va plati pretul cel mai mare pentru o astfel de idee.


Si celebra frunza a Elenei Udrea a fost tot o idee. Care a costat, atentie, 900 de mii de euro. Da, ati auzit bine- noua sute de mii! O tanara care studiaza in Marea Britanie a conceput si ea un clip cu acelasi scop- promovarea Romaniei. A fost vizualizat de peste 380 de mii de persoane. Cat de populara este frunza pe internet? Doar cateva sute de oameni au vazut clipul campaniei care a costat sute de mii de euro.


Mult mai atractive decat frunza cu pricina sunt si filmuletele in care printul Charles vorbeste despre Transilvania. Sau filmarile de pe Transfagarasan ale celor de la Top Gear. Culmea, desi frunza devenita brand de tara este de mai mult de 2 ani pe internet, este batuta ca si popularitate de un clip in care cativa infractori romani incearca sa jefuiasca un camion in mers.

Cu sau fara frunza, statul se pricepe de minune sa cheltuie banii.
Va mai dam  cateva exemple. Peste 75 de milioane de euro investiti anul trecut in spatii verzi in Bucuresti. E adevarat, capitala e verde. Fiscul reuseste totusi sa bata recordul frunzei brand de tara. 1,6 milioane de euro pentru 4 litere. Atat a costat schimbarea siglei!

Deci, chiar credeti ca n-am reusi sa vindem niscaiva zapada autoritatilor?
##VIDEO101519##

Citește și: Informatii despre pulsul normal in functie de varsta

 


Robi pare că își dorește o relație cu Teodora, însă aceasta nu este atât de hotărâtă, iar sfaturile celor apropiați au făcut-o să păstreze distanța față de concurentul de la „Casa iubirii”.