Marele proiect asistat de atatea nume importante este de fapt, unul dublu. Montarea a doua pasarele pietonale peste DN 1, in Azuga si Busteni.
Si cu asa oameni de fata, credeti ca s-a respectat programul? Alta probleme: una din pasarele era ceva mai mica decat distanta dintre stalpii de sustinere. Stati linistiti. Orice se poate rezolva cu niste lovituri sanatoase de...
In cealalta parte, la Busteni, a doua pasarela a starnit alte necazuri. Camionul care o transporta a intarziat cateva ore bune. Luati in calcul ca circulatia a fost oprita pentru aceasta operatiune. Iar toate astea nu se petrec pe un drum secundar, ci pe cel mai aglomerat sector din Romania. DN 1.
Dar sa nu credeti ca facem pe criticii doar de dragul stirii. Investitia e una necesara si ar fi trebuit facuta de multa vreme. Domnu' ministru, va inselati. Pasarelele sunt ceva normal. In afara peisajului e cu totul altceva. Oficialitatile noastre se poarta de parca tocmai ar inaugura cel mai mare pod din lume...
Oare chinezii au gresit calculele, masuratorile si au intraziat cu materialele cand au construit acest pod? In realitate, la noi, sunt montate doua pasarele de cativa metri. Operatiune cu probleme cat pentru un pod de zeci de kilometri. Lasand insa toate acestea, sefii din politie prezenti la eveniment au sesizat o solutie pentru aglomeratia din zona. Si s-au gandit sa o vanda mai departe. Iata ce raspuns au primit....
La final, mai-marii veniti de la Bucuresti s-au gandit sa le multumeasca celor implicati in acest proiect. Iar multumirile au curs, exact ca la decernarea Oscarurilor.
Concluzia? Pasarelele au fost montate in cele din urma. Cu intarziere. Dar, pana la urma, pietonii pot traversa fara grija ca un sofer grabit va da peste ei.