Mihai Ghiţă, prezentatorul „Asta-i România!” a vorbit în exclusivitate cu RADAR DE MEDIA despre culisele realizării uneia dintre cele mai apreciate emisiuni din peisajul media autohton

Autor: Silviu Bunea
Actualizat: 21 iul 2017, 11:30

Mihai Ghiţă şi-a început activitatea în media lucrând ca realizator şi prezentator la Radio Contact, Radio Semnal şi MixFM.

Din 2006, a făcut primul pas în televiziune. Din 2008, s-a alăturat echipei Kanal D şi, în prezent, este realizator şi prezentator al emisiunii “Asta-i România!”

 

Vă invităm să savuraţi un interviu complex cu un om dedicat meseriei de jurnalist, Mihai Ghiţă.

 

 

RADAR DE MEDIA: Începe un nou sezon al emisiunii de reportaje/anchete/investigaţii  “Asta-i România!”.

Cu ce noutăţi vine acest sezon?

MIHAI GHIŢĂ: “Asta-i Romania” revine, din aceasta duminica, de la ora 20:00, cu un concept nou, de la abordarea jurnalistica, documentare, pana la concentrarea de informatie; incercam sa ne axam mai mult pe informatia relevanta decat pe spectaculos. Ne dorim, de asemenea ca telespectatorii, din momentul cand urmaresc “Asta-i Romania!”, sa vada tara asta cu totul, cu bune, cu rele, sa inteleaga problemele pe care noi le expunem, dar, mai ales, vrem sa cautam solutii la aceste probleme mai mult decat am facut-o in trecut.

Pentru ca este usor sa vorbesti despre Romania, sa o acuzi, asa cum e usor sa ii iei apararea, dar principalul factor care ne lipseste noua in momentul de fata este sa dam solutii. Vrem sa aducem in fata publicului oamenii cei mai competenti in domeniul lor de activitate, sa ne spuna ce ar putea fi facut referitor la problema expusa in emisie.

 

 

R: De ce începeţi un sezon nou în toiul verii?

M.G.: Nu e neaparat de toiul verii. “Asta-i Romania!” este de sapte ani, fara oprire, pe post. Ca sa oferim ceva nou publicului, am avut nevoie de o pauza in care sa ne gandim la ce e important pentru Romania, sa resetam informatia, sa ne resetam si noi. Am avut nevoie de pauza aceasta ca sa oferim omului schimbarea de care e nevoie – ca informatie, ca identitate, ca pachet grafic al emisiunii.

Pentru ca se schimba totul – inclusiv logo-ul emisiunii este diferit, inclusiv abordarea, modul in care eu prezint materialele. Vom oferi o alta imagine, mult mai curata, fara foarte multe montaje. Incercam sa mergem pe simplitate, acuratete a imaginii si a informatiei.

 

 

Citeste mai multe pe radardemedia.ro!