Mut sediul magazinului de mic mobilier. Cum transport produsele în siguranţă?

Autor: Oana Iosif
Actualizat: 28 oct 2021, 09:30

Orice relocare de activitate vine însoţită de stres şi o mulţime de griji, mai ales când obiectele care urmează să fie mutate sunt fragile sau foarte scumpe. În mod evident, orice deteriorare a acestora ar produce daune considerabile în bugetul companiei.

Prin urmare, managerii trebuie să găsească cea mai eficientă şi sigură metodă pentru mutări de mobilă. În această situaţie, ce mai potrivită soluţie poate fi o firmă specializată în acest gen de servicii, care datorită experienţei şi echipamentelor deţinute - instrumente pentru manevrarea mobilierului şi autovehicule potrivite transportului acestuia - poate duce la bun sfârşit orice proiect.

Cum se poate efectua în siguranţă transportul obiectelor de mobilier?

Potrivit MoveOut.ro, pentru că toate piesele de mobilier să ajungă în siguranţă la destinaţie, este important ca acestea să fie transportate cu autovehicule potrivite dimensiunii acestora, precum şi să fie foarte bine ancorate, astfel încât să nu se deplasez în timpul mersului. În caz contrar, este aproape imposibil ca acestea să nu sufere chiar şi mici deteriorări.

Prin urmare, pentru transportul unor astfel de piese de mobilier ar trebui să se aleagă servicii profesionale de mutari sedii firme, oferite de companii specializate în acest sector de activitate.

Clienţii vor primi consiliere gratuită pentru a putea alege cea mai bună metodă de transport, dar şi pentru a primi informaţii legate de costurile pe care le presupune un astfel de proces.

În acest fel, managerii cunosc toate aspectele pe care le presupune relocarea activităţii, având posibilitatea că deciziile să fie luate pe baza unor informaţii complete şi actuale.

În cazul unui magazin de mic mobilier, de exemplu, managerii trebuie să solicite şi servicii conexe celor de relocări firme, servicii care constau în montarea şi demontarea mobilei. De asemenea, pe ambalajele tuturor obiectelor de mobilier care urmează a fi mutate trebuie să se menţioneze că sunt produse fragile, motiv pentru care manevrarea acestora trebuie să se realizeze cu maximă atenţie.

De ce să se contracteze serviciile unei firme de mutări mobila?

Înainte de a demara procesul de relocare trebuie că totul să fie pus la punct, de la amenajarea noului sediu, care beneficiază de toate utilităţile şi resursele necesare, până la finalizarea activităţilor importante sau urgente ale business-ului şi întocmirea documentaţiei necesare pentru demararea activităţii la noua locaţie.

Aceste lucruri sunt esenţiale deoarece relocarea efectuată cu ajutorul unei firme specializate a fi finalizata într-un timp foarte scurt, astfel încât clienţii acesteia să îşi poată relua activitatea cât mai repede. Prin urmare, nu va rămâne timp pentru reamenajare sau completări ulterioare de documente.

De asemenea, o astfel de firma poate pune la dispozitiaclientilorsai o gamă completă de servicii, care sunt extrem de utile în acest caz de relocare. Pe lângă montarea şi demontarea mobilierului şi transportul acestuia la noua locaţie, managerii pot solicita şi materialele necesare pentru ambalarea şi împachetarea obiectelor, precum şi servicii de curatenieinainte sau după mutare.

Un alt motiv foarte important pentru care contractarea unei firme de mutări mobila este necesară este faptul că aceasta oferă şi asigurare pentru obiectele transportate. Astfel, clienţii au garanţia că lucrurile lor sunt transportate în deplină siguranţă, ajungând la destinaţie în stare perfectă.