Netflix, Google şi Facebook pe aceeasi scenă cu The New York Times, CNN, El Mundo, Social Chain, Discovery si alţi mari producători de conţinut digital

Autor: Silviu Bunea
Actualizat: 14 mai 2018, 14:57

Provocările pe care tehnologia le-a adus companiilor care îşi desfăşoară activitatea în zona producerii de conţinut sunt uriaşe.

Este şi motivul pentru care, anul acesta, iCEE.fest şi-a propus să dezbată subiectul alături de jucători importanţi din toate zonele acestei industrii.

Astfel, The New York Times, CNN, Netflix, Sky TV, El Mundo, VICE, Discovery şi mulţi alţi producători de conţinut dar si provideri de soluţii tehnice de monetizare si distribuţie a conţinutului vor veni la Bucureşti, pe 14 şi 15 iunie, pentru a ne spune cum schimbă tehnologia modelul lor de business.

Google se alătură iCEE.fest pentru a vorbi publisherilor despre cum poate ajuta industria de conţinut, iar de la Facebook sunt aşteptate răspunsuri despre modul în care reţeaua vede rezolvarea problemei ”fake news”.

Sesiunea îi cuprinde şi pe cei care au văzut altfel rezolvarea problemelor, propunând soluţii ce la un moment dat păreau idei nebunesti.

Într-un mediu dominat de giganţii globali, playerii din zona de conţinut sunt forţaţi să inoveze constant ca si să rămână în joc.

Iată, pe scurt – pe larg, aici-, categoriile, speakerii şi companiile care vor discuta despre conţinut digital la iCEE.fest 2018:

  1. Viziunea giganţilor globali
  • Yann Lafargue, Corporate Communication EMEA@ Netflix, compania care a ajuns la 125 de milioane de membri în peste 190 de ţări
  • Eero Korhonen, Head of News and Publishers, EMEA Partnerships@ Google- lucrează pentru o mai bună colaborare cu industria de publishing
  1. Conţinut original pentru social media
  1. Branded content
  1. Producători de informaţii globali şi regionali
  • Aldo Agostinelli, CDO & VP@ Sky- responsabil pentru dezvoltarea şi implementarea tuturor activităţilor de marketing
  • Brandon Keenan, Digital Comercial Director@ CNN- conduce o echipă de specialişti în zona de digital
  • Sergio Rodriguez, Head of Digital Transformation and Innovation@ El Mundo- responsabil pe zona de transformare digitală şi inovare
  1. Tehnologii de advertising pentru publisheri
  • Tim Geenen, CEO@ Faktor, o platformă pentru publisheri ce ajută la conectarea în siguranţă a brandurilor cu publicul ţintă
  • Toms Panders, Co-fondator@ Setupad- expert în publicitatea online, având o pregătire superioară în ceea ce priveşte zona de business în media

*****

iCEE.fest- unul dintre cele mai importante festivaluri de online şi digital din regiune- se va desfăşura la Bucureşti, pe 14 şi 15 iunie.

Bilete disponibile şi informaţii complete despre speakerii şi companiile prezente la iCEE.fest 2018 găsiţi pe site-ul oficial.

 

Taguri: