Cu toate acestea, nu vor fi în joc viața sau moartea, așa cum este descris „ jocul ” în drama sud-coreeană.
Netflix plănuiește să facă un reality-show de tip „Jocul Calamarului”. Participanții se „joacă” pentru 4,56 milioane de dolari
Un total de 456 de recruți din întreaga lume vor participa la jocuri în care „cea mai rea soartă este să plece acasă cu mâinile goale”- ratând un premiu de 4,56 milioane de dolari, adică 3,8 milioane de lire sterline.
Netflix a confirmat, de asemenea, la începutul săptămânii acesteia, că serialul se va bucura de un al doilea sezon.
Citeste si: Cum se prepară Dalgona Candy, celebra prăjitură cu zahăr din serialul „Jocul Calamarului”
Miercuri, platforma a anunțat că noul său serial de 10 episoade- Squid Game: The Challenge- va oferi „cea mai mare distribuție și cel mai mare premiu forfetar în bani din istoria reality TV”.
„Pe măsură ce se vor întrece (n.r.: participanții) printr-o serie de jocuri inspirate din show-ul original- plus noi și surprinzătoare completări- strategiile, alianțele și caracterul lor vor fi puse la încercare în timp ce concurenții sunt eliminați în jurul lor”, a adăugat platforma.
Citește și: Greutate si inaltime copii in functie de varsta
Participanții trebuie să aibă minim 21 de ani. Ei trebuie să vorbească limba engleză și să fie disponibili timp de până la patru săptămâni la începutul anului 2023 pentru filmări.
Cei 456 de participanți sunt o aluzie la serialul de ficțiune, care are același număr de jucători, protagonistul său principal Seong Gi-hun fiind denumit și „Jucătorul 456”.
Serialul sud-coreean de thriller spune povestea unor persoane îndatorate care concurează pentru un premiu uriaș în bani într-o serie mortală de jocuri pentru copii și recordul de cel mai popular serial Netflix din toate timpurile, fiind urmărit
de 111 milioane de utilizatori în primele 28 de zile de la lansare.Regizorul, scenaristul și producătorul executiv al Squid Game, Hwang Dong-hyuk, a declarat luni că „a fost nevoie de 12 ani pentru a da viață primului sezon din Squid Game, anul trecut.
Netflix se confruntă cu o concurență intensă din partea rivalilor din domeniul streaming-ului, dar a fost lovit și după ce au crescut prețurile. În aprilie, a suferit o scădere bruscă a numărului de abonați și a avertizat că alte milioane de abonați urmează să renunțe la serviciile lor.
Acest lucru a dus la dispariția a peste 50 de miliarde de dolari din valoarea de piață a firmei, în timp ce experții au avertizat că se vor confrunta cu o luptă pentru a reveni pe drumul cel bun.