Un turist care a dorit să se bucure de o masă tradițională cu pește la Cherhanaua din Vama Veche a avut parte de o experiență neplăcută. După ce a așteptat să fie servit, a primit în farfurie doar un schelet de pește, puțin ars, în loc de o porție consistentă de pește proaspăt.
Ce i-a fost servit turistului în farfurie
Dezamăgit și revoltat, turistul a postat pe rețelele de socializare o fotografie a farfuriei, însoțită de mesajul ironic „It ain’t much, but at least it’s expensive”(
Acest incident nu este singular, iar Cherhanaua din Vama Veche pare să se confrunte cu o criză de imagine gravă. O simplă căutare pe internet dezvăluie o mulțime de recenzii negative care pun la îndoială calitatea serviciilor oferite de acest restaurant. Un client nemulțumit descrie experiența sa ca fiind „Cel mai rău loc din Vama Veche.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii
Citește și: Pensionarele vor primi 375 de lei, pe lângă pensie, în luna decembrie. Cine beneficiază de această sumă?
Recenzii dure la adresa locației din Vama Veche
Nici anul 2024 nu pare să aducă vești bune pentru Cherhanaua din Vama Veche. Recenziile recente continuă să critice dur restaurantul.
În luna iulie 2024, un alt client își exprimă dezamăgirea: „Destul de dezamăgit de experiență. Varietatea meniului era sărăcăcioasă, porțiile erau foarte mici pentru prețul lor, ospătarii erau cam reci, doar unul zâmbea și era prietenos. Mâncarea a fost reîncălzită, gătită în prea mult ulei. Dezamăgit! Nu recomand.”Situația actuală sugerează că Cherhanaua din Vama Veche trebuie să își regândească urgent strategia și să pună pe primul loc satisfacția clientului.
Incidentul este un semnal de alarmă puternic atât pentru Cherhanaua din Vama Veche, cât și pentru celelalte terase și restaurante din zonă.
Într-o industrie atât de competitivă cum este cea a turismului, atenția la detalii și respectul față de client sunt esențiale pentru succesul pe termen lung.