Ofertele de pariuri și de cazino prezentate la televizor sunt reale?

Author: Oana Picerea

Jocurile de noroc online sunt una dintre industriile care se dezvoltă cel mai rapid. Unii au susținut chiar că dimensiunea acestei industrii este cel mai important element în dezvoltarea comerțului electronic. Starea actuală a lumii demonstrează că presiunea guvernamentală asupra publicității pentru jocurile de noroc este o problemă tot mai răspândită. Majoritatea jurisdicțiilor reglementate cer ca reclamele să nu vizeze copiii sau jucătorii care sunt slabi din punct de vedere financiar sau sexual și să includă informații despre jocurile de noroc responsabile.

 

În timp ce fiecare țară are propriile păreri, pentru jucătorii de noroc, părerile sunt globale. De fapt, putem spune că ceea ce așteaptă oamenii de la acest sector este să își poată proteja drepturile în mod legal și să își poată revendica drepturile. În prezent, sectorul jocurilor de noroc este un sector în care au loc multe fraude și escrocherii. Dacă nu vreți să vă asumați niciun risc, ar trebui să aruncați o privire pe cazinourionline.com. Este o platformă unde vă puteți revendica și proteja drepturile.

Pariuri Sportive

De când procesul de acordare a licențelor pentru pariurile sportive a început în ianuarie 2020, "publicitatea" a atras multă atenție. Tratatul interstatal privind jocurile de noroc, care a intrat în vigoare la 1 ianuarie 2020, a restricționat în mod semnificativ publicitatea pentru jocurile de noroc, lăsând în același timp o serie de întrebări fără răspuns cu privire la domeniul de aplicare și impactul acesteia. Ca parte a procesului de acordare a licențelor, operatorii care solicită o licență de pariuri sportive trebuie să furnizeze propria strategie de marketing. În conformitate cu reglementările în vigoare, Consiliul Regional din Darmstadt este însărcinat să examineze aceste idei, cel puțin din punct de vedere conceptual. În realitate, lucrurile au luat o altă direcție.

Aceștia au decis să comande un grup de lucru intern în calitate de autorități de reglementare a jocurilor de noroc. Scopul acestuia a fost de a redacta un document-cadru pentru standardele de evaluare care să servească drept bază pentru evaluarea conceptelor de marketing. Având în vedere acest lucru și pentru că nu poate exista o evaluare obligatorie fără criterii stabilite, Consiliul Regional a amânat studierea conceptelor prezentate. Toate atribuțiile vor fi încredințate noii Autorități comune de supraveghere a jocurilor de noroc din Lander din Halle începând cu 1 ianuarie 2023. (Saxonia-Anhalt).

Publicitatea jocurilor de noroc în Europa

Italia a interzis publicitatea pentru jocurile de noroc începând cu 2019, iar Spania a interzis, de asemenea, aproape toate sponsorizările și publicitatea. În ambele națiuni, jocurile de loterie sunt gratuite. Operatorii din Marea Britanie au fost de acord să nu difuzeze reclame în timpul evenimentelor sportive, cu excepția cazului în care este după ora 21:00. Limite de reglementare similare sunt în prezent în vigoare în Germania și Olanda, deși în Portugalia și Spania, operatorii nu au voie să facă publicitate decât după miezul nopții. De asemenea, în Spania, o regulă de publicitate interzice orice bonusuri de bun venit.

Alte perspective

Nemulțumirea față de limitările de reglementare privind promovarea cazinourilor se extinde în continuare spre est. Pentru a scoate aproape complet în afara legii orice fel de publicitate pentru jocurile de noroc, au fost introduse și adoptate reglementări în Armenia și, respectiv, Georgia. Deși drama din Italia de acum câțiva ani continuă să fie cea mai cunoscută activitate publicitară din Europa, aceasta arată că există un risc asociat cu publicitatea în fiecare națiune cu un sector funcțional al jocurilor de noroc. De asemenea, în Europa de Vest, există planuri de a scoate în afara legii publicitatea în Belgia.

Gama de strategii oferă o imagine completă a respectării marketingului pe întreg continentul, deoarece alte națiuni aleg să impună limite. Spre deosebire de reglementările propuse de Armenia, care ar permite doar reclamele la pariuri sportive în hoteluri și aeroporturi, noile legi din Georgia permit anumite tipuri de sponsorizări sportive, dar interzic toate reclamele digitale care nu sunt plasate pe site-ul web al unui operator.

Statele Unite ale Americii și Canada

În timp ce legiuitorii și autoritățile de reglementare din Statele Unite nu au luat încă măsuri concrete pentru a aborda amploarea publicității pentru pariuri, dincolo de restricțiile de conținut de bază din majoritatea legilor și normelor de stat, există începuturi de recul în unele dintre aceste domenii. Ca răspuns la plângeri din partea publicului, oficialii din Colorado au declarat în mod deschis că analizează modalități de a limita publicitatea pe o piață extrem de competitivă și care are cei mai vicleni operatori din Statele Unite. În plus, legislatorii din Virginia urmăresc ideea de a o schimba în altceva. Acesta ar fi primul răspuns legislativ oficial la reclamele la pariuri.

Cu trei zile înainte de duminica Super Bowl, procurorul general din New York a avertizat companiile împotriva campaniilor de marketing înșelătoare care folosesc strategii precum pariurile "fără risc" și depozitele cu cerințe de joc incomode, anunțându-i pe operatori că cei care încalcă legea vor auzi de la cel mai important oficial de aplicare a legii din stat. Cele de mai sus îngrijorează companiile de jocuri de noroc online din Canada și SUA, deoarece va fi din ce în ce mai greu să atragă atenția și banii jucătorilor, atât acolo, cât și în Europa.

Concluzie

Multe țări au dezvoltat abordări diferite în ceea ce privește difuzarea de reclame pentru jocuri de noroc și pariuri la televiziune și pe alte platforme. Multe dintre aceste abordări sunt de fapt concepute pentru a ne proteja. Știm cu toții că jocurile de noroc pot fi o problemă uriașă pentru noi atunci când nu sunt controlate. Cu toate acestea, așa cum am afirmat la început, unele dintre aceste reclame sunt difuzate la televizor.

 


În ediția de astăzi a emisiunii „Casa Iubirii”, Rebecca a continuat să își susțină părerea conform căreia Criss și Antoni s-ar fi cunoscut în afara show-ului matrimonial.