Noile măsuri care vizează desfășurarea activităților culturale, artistice și de divertisment sunt aplicate în funcție de incidența cazurilor de COVID-19. De asemenea, restricțiile legate de numărul participanților sunt impuse și în cazul evenimentelor private, precum nunți și botezuri.
Noi reguli pentru nunți și botezuri. În ce condiții se vor desfășura evenimentele private
Conform măsurilor stabilite, se presupune că organizarea evenimentelor private precum nunți, botezuri, mese festive, etc.
Evenimentele se vor putea desfășura în intervalul orar 5:00-02:00.
Participarea la evenimente private a unui număr de 200 de persoane în spații dschise și 150 în spații închise este permisă dacă incidența cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor din localitate este mai mică de 2 la mie și sunt respectate măsurile de protecție sanitară.
Citește și: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii
Citeste si: Noi restricţii în Bucureşti! Ce reguli intră în vigoare? Anunțul făcut de prefectul Capitalei
De asemenea, desfășurarea evenimentelor cu maximum 300 de persoane în interior și cu asigurarea unei suprafețe de 2 mp pentru fiecare persoană, iar incidența cumulată la 14 zile este mai mare de 2 sau egală cu 3 la mia de locuitori, în intervalul orar 5:00-02:00, asta dacă și invitații sunt vaccinați împotriva Covid și au trecut
Se pot organiza evenimente private și cu 400 de invitați în interior, însă măsurile sanitare trebuie respectate, invitații trebuie să prezinte dovada vacinării, un test PCR negativ nu mai vechi de 72 de ore sau un test antigen rapid nu mai vechi de 24 de ore. Distanța dintre invitați să fie de 2 mp, iar incidența cumulată la 14 zile trebuie să fie mai mică sau egală cu 2/1.000 de locuitori, în intervalul orar 5:00-02:00.
Citeste si: Este oficial! Certificatul digital COVID va fi OBLIGATORIU de mâine! Toți românii trebuie să îl aibă