PANDORA - O minunata calatorie emotionala si vizuala a momentelor de neuitat din viata unei femei

Autor: A.M. Editor: Adelina Minulescu
Actualizat: 25 aug 2021, 08:20

Decembrie 2014. O minunata calatorie emotionala si vizuala a momentelor de neuitat din viata unei femei, spusa din perspectiva bijuteriilor sale, este reprezentata si sarbatorita in noul concept de spot publicitar TV de la PANDORA, cu sloganul „Wherever life takes you, take it with you” („Oriunde te poarta viata, poart-o cu tine”).


Filmul a devenit din ce in ce mai mult o parte importanta a eforturilor globale de marketing ale PANDORA, in special ca instrument de comunicare a elementelor de poveste personala si expresie individuala, care sunt incorporate in brandul PANDORA. Noul concept de reclama TV de la PANDORA a fost creat pentru a fi difuzat de-a lungul anotimpurilor care se schimba, pe o perioada de doi ani, ducand flexibilitatea si personalizarea la un nou nivel.
Un portofoliu de 27 de scene, prezentand diferite anotimpuri, produse si ocazii, permite pietelor locale ale PANDORA sa combine sirul de secvente favorite si sa creeze o reclama croita special pe audienta si nevoile lor de business.

„Noul concept de reclama TV reflecta modul in care PANDORA le sarbatoreste pe femei, individualitatea acestora si povestile pe care le au de impartasit. Faptul ca numeroasele momente importante din viata incluse in reclama TV pot fi personalizate astfel incat sa fie relevante pentru femei, indiferent de tara in care traiesc, reafirma ADN-ul brandului nostru”, spune Helene
Abel, Vicepresedinte Group Consumer Marketing, PANDORA.

Obiectivul principal in dezvoltarea noii reclame TV a fost de a lega experientele care formeaza capitolele din povestile de viata ale femeilor cu identitatea si produsele brandului PANDORA, creand in acelasi timp o conexiune emotionala cu audienta. De aceea, scenele includ momentele cele mai importante, precum intalnirea cu iubirea vietii tale, logodna, casatoria sau nasterea unui copil, alaturi de alte clipe memorabile, ca a te tine de mana cu persoana draga pe plaja sau distractia la un concert impreuna cu prietenii.
O alta parte extrem de importanta in dezvoltarea reclamei TV a fost implicarea consumatorilor. Pe langa faptul ca au fost implicate focus grupuri in selectarea conceptului, mai mult de 600 de barbati si femei au ajutat la alegerea scenelor pe care PANDORA le-a produs in final. Pentru a oferi inca o nota personala noului concept, a fost creat si un soundtrack exclusiv, special pentru PANDORA, de catre cantareata si compozitoarea britanica Gabrielle Aplin.


In Romania, clipul a fost pentru prima data difuzat la TV pe postul Kanal D, in luna decembrie 2014.


DESPRE PANDORA

Citește și: Durere in partea dreapta a corpului – cauze si remedii

Cunoscuta in toata lumea pentru bijuteriile sale de inalta calitate, finisate manual, disponibile la preturi accesibile, PANDORA creeaza, fabrica si comercializeaza bijuterii moderne din materiale veritabile.

Inspirandu-le pe femei sa-si accepte personalitatea si sa-si exprime stilul propriu, bijuteriile fermecatoare si feminine de la PANDORA cuprind momentele de neuitat ale vietii. Creatiile unice si atent finisate de la PANDORA combina mestesugul vechi de secole cu tehnologia moderna si sunt distribuite in mai mult de 80 de tari, din sase continente, prin aproximativ 10.300 de puncte de vanzare, incluzand peste 1.100 de magazine-concept.

Fondata in 1982 si avand sediul in Copenhaga, Danemarca, PANDORA este listata public la bursa NASDAQ OMX din Copenhaga.

Pentru mai multe informatii, va rugam sa accesati www.pandoragroup.net sau gasiti-va inspiratia pe www.pandora.net. Filmuletul il puteti vedea pe http://www.pandora.net/ro-ro/explore/inspiration/wish

 


Robi pare că își dorește o relație cu Teodora, însă aceasta nu este atât de hotărâtă, iar sfaturile celor apropiați au făcut-o să păstreze distanța față de concurentul de la „Casa iubirii”.