Acestea sunt doar cateva dintre consecintele softului care a modificat emisiile de noxe ale autoturisemelor. Iata cum ii afecteaza scandalul international si pe posesorii din Romania.
In cel mai mare targ de autoturisme din capitala dezbaterea pe emisiilor Volkswagenului sunt la ordinea zilei. Se mai cumpara sau nu modelele vizate?
Vanzatorii din targ nici nu vor sa auda de preturi mai mici, atat timp cat masinile au fost verificate si au trecut toate testele. Probleme au doar motoarele diesel cu seria EA 189.
„Vor trece Inspectia Tehnica Periodica, deoarece testate pe banc, vor trece testul.
” Adica, limita noxelor ar putea fi depasita doar in trafic, deci greu de testat la noi. Si totusi daca va numarati printre cei 100 de posesori de autovehicule non-europene care ar fi ajuns si in Romania, conform conducerii RAR, trebuie sa mergeti cu masina la reprezentanta.
in acest moment, in tara noastra nu au inceput verificarile si nici macar discutii despre posibile amenzi nu sunt. In schimb, in Statele Unite ale Americii, unde e un scandal urias, se vorbeste de penalizari de 18 miliarde de dolari sau 30.000 de dolari per vehicul. Volkswagen a anuntat ca reparatiile vor fi suportate in totalitate de companie.
„Regretam sincer si profund ca v-am tradat increderea si ne ocupam cat mai rapid posibil de toate aspectele care va afecteaza.
(...) Bineinteles ca ne vom asuma intreaga raspundere si costurile pentru masurile necesare.”
Recalcularea pensiilor pentru cei 5.000.000 de pensionari din România a suferit întârzieri semnificative, iar adeverințele cu noile valori ale pensiilor, programate inițial pentru luna mai, vor fi trimise abia după 10 iulie.
Acestea sunt doar cateva dintre consecintele softului care a modificat emisiile de noxe ale autoturisemelor. Iata cum ii afecteaza scandalul international si pe posesorii din Romania.
Rebecca, în lacrimi: "Mă țin ca un câine după tine!" Concurenta se simte folosită de Antoni. Urmăriți o nouă ediție a emisiunii, luni, 1 iulie, de la 10:00 și de la 16:30, la Kanal D