Peste 11 milioane de masini rechemate in service, daune de zeci de miliarde de dolari si demisia directorului Volkswagen!

Autor: A.M. Editor: Adelina Minulescu
Actualizat: 24 sep 2020, 23:55

Acestea sunt doar cateva dintre consecintele softului care a modificat emisiile de noxe ale autoturisemelor. Iata cum ii afecteaza scandalul international si pe posesorii din Romania.

In cel mai mare targ de autoturisme din capitala dezbaterea pe emisiilor Volkswagenului sunt la ordinea zilei. Se mai cumpara sau nu modelele vizate?

Vanzatorii din targ nici nu vor sa auda de preturi mai mici, atat timp cat masinile au fost verificate si au trecut toate testele.
Probleme au doar motoarele diesel cu seria EA 189.

„Vor trece Inspectia Tehnica Periodica, deoarece testate pe banc, vor trece testul.

” Adica, limita noxelor ar putea fi depasita doar in trafic, deci greu de testat la noi. Si totusi daca va numarati printre cei 100 de posesori de autovehicule  non-europene care ar fi ajuns si in Romania, conform conducerii RAR, trebuie sa mergeti cu masina la reprezentanta.

Citește și: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

Pana

in acest moment, in tara noastra nu au inceput verificarile si nici macar discutii despre posibile amenzi nu sunt. In schimb, in Statele Unite ale Americii, unde e un scandal urias, se vorbeste de penalizari de 18 miliarde de dolari sau 30.000 de dolari per vehicul. Volkswagen a anuntat ca reparatiile vor fi suportate in totalitate de companie.

„Regretam sincer si profund ca v-am tradat increderea si ne ocupam cat mai rapid posibil de toate aspectele care va afecteaza.

(...) Bineinteles ca ne vom asuma intreaga raspundere si costurile pentru masurile necesare.”

 

Taguri: