Pista de biciclete care face legatura dintre Romania si Serbia ocupata de carute trase de cai

Editor: Alina Dirdala Autor: A.D.
Actualizat: 27 mar 2017, 20:04

Daca n-ar fi tragic, ar fi comic! Investim bani frumosi in proiecte marete, iar cand reusim sa le ducem la bun sfarsit, ne batem joc de ce am realizat.

Un exemplu concret vine din Timis, unde cea mai lunga pista din Romania numai de biciclisti nu este folosita. Carutele trase de cai se plimba mai ceva ca pe bulevard pe asfaltul proaspat turnat. Am trait s-o auzim si pe-asta! S-a inventat bicicleta trasa de cai. Sau cel putin asa reiese din imaginile filmate de un amator pe pista de biciclete care face legatura intre Romania si tara vecina, Serbia.

Sau mai degraba e vorba despre o caruta care circula pe banda destinata exclusiv bicicletelor. Si ce daca e pista nou-nouta?! E numai buna pentru o plimbare lina, si-au spus, probabil, cei trei barbati care mana un cal mai ceva ca la curse. Caruta este plina ochi cu lemne.

Priviti cum bietii biciclisti care ar trebui sa beneficieze de investitie abia se strecoara pe langa caruta care aproape ca ocupa ambele sensuri de mers.

Pista de biciclete care are o lungime de 37 de kilometri nu a fost inca inaugurata oficial.

##VIDEO134061##

Citește și: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

Constructorii din Romania lucreaza dupa principiul „noi l-am facut, noi il distrugem”.

E drept, fara intentie. Numai asa se explica faptul ca pista a fost serios avariata inainte ca lucrarile sa fie finalizate. Fisuri groase de-o palma au aparut in asfaltul proaspat turnat ca ciupercile dupa ploaie.

Explicatia? Taman constructorii care au construit traseul din temelii l-ar fi facut una cu pamantul. Localnicii sunt revoltati. Oamenii spun ca au vazut de nenumarate ori cum pista de pe malul canalului Bega este traversata nu de biciclete, ci de tractoare si utilaje de mare tonaj.

Mai nou, si de carute!

Aceste fisuri pe care noi le-am provocat le vom remedia. Este paguba noastra ”. Si s-au tinut de promisiune. Nu de alta, dar riscau sa piarda finantarea europeana si sa acopere pagubele din propriul buzunar.