IKEA a lansat campania A DOUA DRAGOSTE, prin care răscumpără mobilier de la clienți și oferă șansa la o a doua casă! Programul este valabil pe tot parcursul anului, însă în perioada 17-30 aprilie membrii IKEA Family pot primi dublul estimării produsului, comparativ cu prețul de buyback normal.
Ce înseamnă sustenabilitatea pentru IKEA
IKEA își dorește să aibă un impact pozitiv asupra oamenilor, comunității în care își desfășoară activitatea şi asupra planetei.
Pentru IKEA, acest lucru înseamnă să găsească un echilibru atât între creșterea economică, cu impact social pozitiv, şi protejarea şi regenerarea mediului. Strategia este gândită întotdeauna pe termen lung, pentru a putea răspunde necesităților pe care oamenii le au în prezent şi fără a compromite nevoile generațiilor viitoare.
Pentru a reuşi, IKEA încurajează cât mai mulţi oameni să facă schimbări în stilul lor de viaţă şi de consum şi să adopte noi moduri de viață. Pentru a susţine această schimbare, IKEA a lansat anul acesta o campanie prin care celebrează Ziua Pământului şi promovează economia circulară.
Prin campania A DOUA DRAGOSTE, IKEA reamintește oamenilor că orice poveste de dragoste este specială în felul ei. Povestea conturată de IKEA se caracterizează prin prisma momentelor fericite petrecute de clienți și a semnelor de folosire rămase pe mobilierul lor preferat. Dând o a doua şansă mobilierului folosit, IKEA îi continuă povestea.
Membrii IKEA Family care îşi vor vinde mobila folosită IKEA în perioada 17-30 aprilie vor primi dublul estimării comparativ cu prețul normal de buy-back. Pentru a continua cu o nouă poveste de dragoste a mobilierului folosit, clienților li se oferă şansa de a alege articole folosite din magazinele IKEA.
IKEA s-a angajat să promoveze consumul circular şi sustenabil prin programul personalizat de buy-back pe tot parcursul anului. Toți clienții sunt invitați și încurajați să facă parte din soluție, facilitând repararea, vânzarea, distribuirea sau chiar donarea produselor lor.