Principalul grupaj informativ Kanal D, in preferintele telespectatorilor! Sambata, “Stirile Kanal D”, locul doi pe toate segmentele de public din Romania

Autor: Daniela Iliuta
Actualizat: 07 sep 2020, 19:10
video Foto(6)

Sambata, 4 mai, Kanal D s-a aflat pe podiumul audientelor, “Stirile Kanal D” din Prime Time, pozitionand statia pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, pe toate categoriile de public monitorizate.

Principalul grupaj informativ de Stiri, prezentat de Christian Sabbagh, in intervalul 19:00 – 20:00, a fost urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 690.000 de romani din intreaga tara, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Sambata, in intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a inregistrat 3,0% rating si 12,0% cota de piata, pe targetul Comercial, 3,9% rating si 11,6% cota de piata, pe targetul National, si 3,0% rating si 8,7% cota de piata, pe targetul All Urban.


Mai mult, “Stirile Kanal D” de vineri, 3 mai, de la ora 19:00, prezentate de Silvia Ionita, au fost in topul preferintelor telespectatorilor, clasand statia pe locul doi in randul publicului Comercial. In intervalul de difuzare, 19:00 – 20:00, principalul grupaj informativ al zilei a inregistrat pe tronsonul mentionat mai sus, 3,7% rating si 13,9% cota de piata.
Nu ratati “Stirile Kanal D”, difuzate in fiecare zi, de la ora 12:00 si ora 19:00.

Target Comercial


Target National

Target All Urban

Citește și: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

Stirile Kanal D de vineri, 3 mai, target Comercial

Source: Kantar Media Romania
Date: 04.05.2019

 

Taguri: