Principalul grupaj informativ de Stiri, prezentat de Christian Sabbagh, in intervalul 19:00 – 20:00, a fost urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 690.000 de romani din intreaga tara, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Sambata, in intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a inregistrat 3,0% rating si 12,0% cota de piata, pe targetul Comercial, 3,9% rating si 11,6% cota de piata, pe targetul National, si 3,0% rating si 8,7% cota de piata, pe targetul All Urban.
Mai mult, “Stirile Kanal D” de vineri, 3 mai, de la ora 19:00, prezentate de Silvia Ionita, au fost in topul preferintelor telespectatorilor, clasand statia pe locul doi in randul publicului Comercial. In intervalul de difuzare, 19:00 – 20:00, principalul grupaj informativ al zilei a inregistrat pe tronsonul mentionat mai sus, 3,7% rating si 13,9% cota de piata.
Nu ratati “Stirile Kanal D”, difuzate in fiecare zi, de la ora 12:00 si ora 19:00.
Target Comercial
Target National
Target All Urban
Citește și: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti
Stirile Kanal D de vineri, 3 mai, target Comercial
Source: Kantar Media Romania
Date: 04.05.2019