Procurorul-șef european, Laura Codruța Kovesi, blocată pe aeroport timp de 19 ore! Ce s-a întâmplat

Author: A.I.
Actualizat: 27 nov 2020, 16:20

O cursă a unei companii low-cost este blocată pe un aeroport din Liege, Belgia, de aproape 19 ore. 181 de persoane au rămas pe aeroport, iar printre pasagerii blocați este și fosta șefă a DNA, Laura Codruța Kovesi.

Unul dintre pasageri a declarat pentru G4Media.ro că nu au reușit să aibă nici un contact cu compania Wizzair și că avionul ar urma să plece la ora 11 cu destinația Cluj Napoca. ”Nu am avut nici un contact cu Wizzair, nici un reprezentant nu a fost alături de noi, nu ni s-a răspuns la telefon”, a declarat pasagerul pentru G4Media.ro.

Este vorba de cursa W63352, care trebuia să plece de pe aeroportul Charleroi joi la ora 15.55, însă după mai multe ore de amânări, pasagerii au fost mutați pe un aeroport cargo din Liege.

Redăm mai jos integral declarația pasagerului cursei Wizzair

Citește și: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12

Citește și: Veste bună pentru gospodine și pensionare! Statul oferă bani pentru repartitoare. Cine va putea beneficia de un voucher de 750 de lei

  • ”Suntem la aeroportul din Liege, trebuia să pornim din Charleroi la ora patru ieri seara. Zborul a fost întârnziat mai multe ore. Ultima întârziere a fost la 10.40, apoi am fost transferați pe aeoprotul din Liege, care este Cargo, nu civil. Avionul a sosit la miezul nopții, la 12 jumătate, unu dar după ce a ajuns am fost informați că zborul a fost anulat. Motiva a fost că piloții aveau nevoie de odihnă pentru că au depășit numărul de ore. Nu am înțeles de ce au fost trimiși. Am fost lăsați apoi aici peste noapte, ni s-au promis un anumit număr de locuri la hotel. Până la urmă 26 de persoane din cele 180 au mers la hotel, dar din câte am înțeles de la doamna consul au fost nevoiți să plătească dânșii din buzunar urmând să fie decontați de companie. Restul de persoane, circa 150, au rămas pe aeroport. Ni s-a promis că vom pleca azi la ora 11, dar nici una din aceste surse nu este Wizzair. Nu am avut nici un contact cu compania, nici un reprezentant nu a fost alături de noi, nu ni s-a răspuns la telefon, indiferent de unde. Până la urmă, singurele surse de informații au fost email-urile automate trise de Wizzair. Doamna Kovesi este alături de noi, a fost foarte solidară. Nu a acceptat ideea de a merge la un hotel, a rămas printre noi și ne-a susținut cel mai mult. Am menținut spiritul pozitiv. A dormit mai puțin de o oră, o oră jumătate.”

 

Sursa foto: David Măhălean și G4Media