Stirile Kanal D, primul loc pe Comercial

Autor: D.I. Editor: Daniela Iliuta
Actualizat: 16 nov 2020, 19:20

Miercuri, 2 noiembrie, “Stirile Kanal D” de pranz, prezentate de Silvia Ionita au plasat Kanal D pe primul loc pe segmentul de public Comercial, conform datelor furnizate de Kanatar Media Romania.

Ieri, in intervalul 12:30 – 13:30, Kanal D a inregistrat 1,4% rating si 12,3% cota de piata, in randul publicului din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani. O medie de 310.000 de telespectatori urmareau grupajul informativ al zilei la Kanal D. Minutul de aur, atins la 12:45, a adunat in fata micilor ecrane 410.000 de romani.

Nu ratati Stirile Kanal D de pranz, difuzate de luni pana duminica, de la 12:30, la Kanal D!

Target Comercial


Source: Kantar Media Romania
Target:
18-49 Urban
Date: 02.11.2016
Time: 12:30-13:30

Citește și: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti

Citește și: Ce spune Laurențiu Reghecampf despre timpul petrecut în familie și ce anume a conștientizat antrenorul. „Am fost prezent pentru copiii mei, dar nu am fost fizic.”

 


În ediția de sâmbătă, 6 iulie, a emisiunii „Casa iubirii”, Sebastian a fost atât de supărat încât a ignorat-o total pe fosta lui iubită, Roberta, în ciuda gesturilor ei de apropiere.