Conform datelor furnizate de Kantar Media, “Teo Show” a fost lider absolut de audienta, pe toate cele trei segmente de public monitorizate.
Vineri, in intervalul 15:45 – 17:00, Kanal D a inregistrat 2,4% rating si 16,5% cota de piata, in randul publicului din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, 3,4% rating si 16,3% cota de piata, pe targetul National, si 3,2% rating si 15,1% cota de piata, pe targetul All Urban.
O medie de 611.000 de romani urmareau editia de vineri “Teo Show” in intervalul orar mai sus mentionat. In minutul de aur, atins la 15:54, in fata micilor ecrane, la Kanal D, se aflau 794.000 de fani ai emisiunii de divertisment prezentate de Teo Trandafir si Bursucu.
Target National
/www/cdn.knd.ro/media/521/2862/35266/16548232/1/media-147911639732406800.png
Source: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Date: 11.11.2016
Interval: 15:45-17:00
Target National
/www/cdn.knd.ro/media/521/2862/35266/16548232/1/media-147911639662230400.png
Source: Kantar Media Romania
Target: National Target
Date: 11.11.2016
Interval: 15:45-17:00
Target All Urban
/www/cdn.knd.ro/media/521/2862/35266/16548232/1/media-147911639587336000.png
Source: Kantar Media Romania
Target: All Urban
Date: 11.11.2016
Interval: 15:45-17:00