Giulia Anghelescu promoveaza chimia in randul tinerilor! Vezi in ce proiect s-a implicat

Autor: Redactia KANAL D
Actualizat: 24 feb 2017, 04:06

Giulia s-a alăturat în calitate de Ambasador al proiectului FUTURE CITY şi iniţiativei companiei BASF de a promova ştiinţa în rândul tinerilor prin platforma educaţională Chemgeneration.com.

Giulia s-a alăturat în calitate de Ambasador al proiectului FUTURE CITY şi iniţiativei companiei BASF de a promova ştiinţa în rândul tinerilor prin platforma educaţională Chemgeneration.com. Giulia vă învită în „Oraşul viitorului” – FUTURE CITY- jocul educaţional online adresat tinerilor, care are drept obiectiv îmbinarea principiilor sustenabile cu inovaţiile din domeniul ştiinţific. FUTURE CITY.

„Proiectul FUTURE CITY este unul care mi-a atras atenţia din momentul în care mi-a fost prezentat.
Puţini ştiu faptul că în liceu am fost extrem de pasionată de chimie şi mă bucur că am fost aleasă Ambasador pentru acest proiect. Sper ca tinerii să fie receptivi şi să înţeleagă faptul că ne întâlnim în fiecare zi cu chimia, uneori nici nu ne dăm seama de acest lucru"
, a spus Giulia, Ambasadorul campaniei.

„Când am ales Ambasadorul din România pentru proiectul FUTURE CITY, ne-am dorit o persoană publică care să fie aproape de tânăra generaţie, care să poată aduce chimia aproape de tineri, iar Giulia a fost cea mai potrivită alegere.
Am aflat că este pasionată de chimie încă din liceu, şi ce mod mai bun de a dovedi tinerilor că această materie este ‚cool’ decât prin vocea Giuliei ca Ambasador”
, a declarat Luminiţa Teodorescu, Managing Director BASF România.

Campaniei FUTURE CITY s-au alăturat o serie de bloggeri pasionaţi de inovaţii şi chimie. Cristian China (Chinezu), Marius Matache, Cristi Dorombach (Piticu’), Andrei Cismaru, Dan Dragomir, Sabina Cornovac, Laurenţiu Buică, Titus Căpîlnean, Dragoş Şchiopu, Mihalcea Nicolae şi Andreea Burlacu şi-au invitat cititorii în FUTURE CITY pentru a construi oraşe virtuale sustenabile.
Alături de Giulia, ei au participat la competiţia „FUTURE CITY Night with Bloggers” în care s-au întrecut în construirea celor mai sustenabile oraşe virtuale.

În doar două săptămâni de la lansarea în România, FUTURE CITY a adunat peste 3,500 de jucători pasionaţi de inovaţii tehnologice şi interesaţi de sustenabilitate

Până pe 3 decembrie, în cadrul FUTURE CITY se desfăşoară un concurs cu premii săptămânale atractive. Jucătorii înscrişi în concurs au şansa să câştige marele premiu, o tabletă Samsung Galaxy Tab, ce va fi oferită prin tragere la sorţi pe 3 decembrie.


La baza dezvoltării jocului FUTURE CITY, a stat dorinţa companiei BASF de a promova în rândul tinerilor descoperi ştiinţifice şi importanţa chimiei în viaţa de zi cu zi într-o manieră distractivă şi pe înţelesul lor. Jucând FUTURE CITY, tinerii au posibilitatea să descopere inovaţii cu un rol esenţial în conservarea mediului înconjurător şi realizarea unei dezvoltări durabile în viitor.

BASF a lansat platforma educaţională Chemgeneration.com în 2011 şi are în plan dezvoltarea mai multor proiecte dedicate educării tinerilor în domeniul ştiinţific.



 

Taguri: