George Vasile Frunza, 51 de ani, a devenit celebru in urma cu doi ani cand, la aerodromul Clinceni, de langa Bucuresti, a reusit sa aterizeze fara o roata din trenul de aterizare.
Au urmat multe invitatii in emisiuni televizate si la fiecare miting aviatic unde participa era aplaudat. Om de afaceri in realitate cu un portofoliu in domeniul IT si software, Gelu Frunza a devenit un feld e vedeta. In luna aprilie a acestui an in avionul care l-a facut celebru, reparat intre timp, s-a suit si Roxana Ionescu pentru un zbor, la aerodromul Comana. Vedeta a suportat cu stoicism manevrele effectuate de Frunza si s-a declarant incantata, la acea vreme de experienta traita.
Sambata seara, tot la aerodromul Comana, Frunza participa la nunta proprietarului terenului de zbor. Trebuia sa fie o nunta “la capatul pistei”, invitatii fiind majoritatea piloti. Dupa lasarea intunericului, in jurul orei 23.00, aparent inexplicabil, Frunza s-a suit in avion si a decolat. Era acelasi Zephyr care ramasese fara o roata, in care in aprilie se suise si Roxana Ionescu. Aparatul nu era dotat cu aparatura care sa permita un zbor de noapte. Nici aerodromul Comana nu dispunea de asemenea dotari, tocmai de aceea, dupa ce soarele apune activitatea la Comana se incheie. Zburand orbeste, Gelu Frunza a lovit cu o aripa un damb de pamant, avionul facandu-se bucati.
Trupul pilotului Gelu Frunza a fost depus azi la capela cimitirului Bellu din Capitala, inmormantarea urmand sa se desfasoare maine.