Miercuri, 2 mai, emisiunea “Mama din intamplare” a situat Kanal D pe locul 2 in preferintele telespectatorilor in intervalul orar 21:00 – 22:15, insumand 3,4% Rating si o cota de piata de 8,4%( target 18-49 Urban), conform datelor furnizate de Kantar Media.
Povestea emotionanta a Dianei, adolescenta care la numai 17 ani asteapta cel de-al doilea copil, si recomandarile Luizei Udrea, psihoterapeutului emisiunii “Mama din intamplare”, au tinut in fata micilor ecrane aproximativ 800.
000 de telespectatori.
Cazurile reale prezentate la “Mama din intamplare” si implicarea realizatorilor emisiunii si a echipei Kanal D in a trage un semnal de alarma asupra unui flagel social – existenta in numar ingrijorator de mare a copiilor cu copii- emotioneaza si trezesc interesul unui public tot mai numeros.
“Sunt oprita tot mai des pe strada de oameni care ma intreaba despre emisiune, despre fete, imi cer diverse sfaturi.
Telespectatorii isi dau seama ca prezentam cazuri reale, se implica foarte mult alaturi de noi, ne trimit mesaje pe facebook, pe pagina emisiunii, ne spun ceea ce simt atunci cand ne intalnesc la filmari. Primesc feedbakuri foarte bune in tara, m-am bucurat tare mult sa aud ca exista profesori care la ora de dirigentie le-au recomandat elevilor sa urmareasca
, tocmai pentru ca in aceasta emisiune exista un psiholog care discuta deschis cu parintii, cu adolescentii despre toate problemele care decurg din inceperea prematura a vietii sexuale.
Ma bucur ca am crescut de la o saptamana la alta in ochii si in inimile telespectatorilor si le multumesc pentru caldura cu care ne primesc in fiecare miercuri in casele lor”, a spus Luiza Udrea.
/www/cdn.knd.ro/kanald/stiri/altele/grafi11-04a25b50707d8f42e16103fa5c125ac4.JPG
/www/cdn.knd.ro/kanald/stiri/altele/grafic22-caeb258e9201f906bdbaf12697e92ddc.JPG