"Rătăciţi în Panama” pe gustul românilor

Autor: Redactia KANAL D
Actualizat: 14 iul 2020, 13:11

Show-ul s-a situat pe locul 3 în toată ţara şi pe locul 2 în Bucureşti.

Pe intervalul orar 22:00- 23:30 Kanal D a crescut cu 76%. Prima ediţie a reality-show-ului de la Kanal D- "Rătăciţi în Panama” difuzată ieri, 28 septembrie, în intervalul 22.00- 23.30, a reuşit performanţa de a poziţiona staţia pe locul 3 pe targetul comercial (18-49 ani) cu 2.1% rating şi 7.1% share după Protv şi Antena1.

Rezultatele primei ediţii au ţinut cu sufletul la gură peste un milion de telespectatori, fiind urmărit cel puţin 1 minut de peste 1,2 milioane de telespectatori din toată ţara.

Minutul de aur a fost la ora 22:55, atingând în mijlocul unei discuţii aprinse dintre Cornel Păsat şi CRBL, o performanţă de 2,9 puncte de rating.

În topul preferinţelor bucureştenilor "Rătăciţi în Panama” s-a situat pe locul 2, după Protv şi înaintea filmului de la Antenă 1. Un procent de 15% din telespectatorii capitalei au fost interesaţi sa urmărească prezentarea concurenţilor ce se vor bate pentru onoare şi premiu în mijlocul Atlanticului.

Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi

Citește și: VIDEO Cum gestionează Medana, actuala soție a lui Alin Oprea, situația dintre el și fosta parteneră de viață. „M-a luat de pe stradă, în pantaloni scurți, în tricou și niciun ban în cont.”

Dacă analizăm evoluţia staţie în ultimle trei luni, observăm că programul locomotivă al toamnei de la Kanal D a adus un plus de valoare de 76 de procente pe slotul orar din prime time.

"Rătăciţi în Panama” a fost în special pe gustul tinerilor şi adulţilor cu vârsta între 15-44 ani. Românii îşi doresc "Rătăciţi în Panama” peste 200 de cereri de participare în sezonul 2

În dimineaţa zilei de 29 septembrie, la doar o zi de la lansare pe adresa de email a emisiunii au sosit peste 200 de cereri de participare pentru urmatoarul sezon "Rătăciţi în Panama”. Concursul online Rătăciţi în Panama 2.0
a înregistrat un real succes, având peste 10.000 de internauţi înscrişi în jocul pentru supravieţuire iar site-ul www.ratacitiinpanama.ro a înregistrat peste 100.000 de vizite la doar două săptămâni de la lansare.