Pe intervalul orar 22:00- 23:30 Kanal D a crescut cu 76%. Prima ediţie a reality-show-ului de la Kanal D- "Rătăciţi în Panama” difuzată ieri, 28 septembrie, în intervalul 22.00- 23.30, a reuşit performanţa de a poziţiona staţia pe locul 3 pe targetul comercial (18-49 ani) cu 2.1% rating şi 7.1% share după Protv şi Antena1.
Rezultatele primei ediţii au ţinut cu sufletul la gură peste un milion de telespectatori, fiind urmărit cel puţin 1 minut de peste 1,2 milioane de telespectatori din toată ţara.
În topul preferinţelor bucureştenilor "Rătăciţi în Panama” s-a situat pe locul 2, după Protv şi înaintea filmului de la Antenă 1. Un procent de 15% din telespectatorii capitalei au fost interesaţi sa urmărească prezentarea concurenţilor ce se vor bate pentru onoare şi premiu în mijlocul Atlanticului.
Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi
Dacă analizăm evoluţia staţie în ultimle trei luni, observăm că programul locomotivă al toamnei de la Kanal D a adus un plus de valoare de 76 de procente pe slotul orar din prime time.
"Rătăciţi în Panama” a fost în special pe gustul tinerilor şi adulţilor cu vârsta între 15-44 ani. Românii îşi doresc "Rătăciţi în Panama” peste 200 de cereri de participare în sezonul 2În dimineaţa zilei de 29 septembrie, la doar o zi de la lansare pe adresa de email a emisiunii au sosit peste 200 de cereri de participare pentru urmatoarul sezon "Rătăciţi în Panama”. Concursul online Rătăciţi în Panama 2.0 a înregistrat un real succes, având peste 10.000 de internauţi înscrişi în jocul pentru supravieţuire iar site-ul www.ratacitiinpanama.ro a înregistrat peste 100.000 de vizite la doar două săptămâni de la lansare.