DRAMA unei familii din Dobrihat. Copiii invata la lumina lumanarii si traiesc la limita saraciei

Editor: Alina Dirdala Autor: A.D.
Actualizat: 12 oct 2020, 20:45

Pare incredibil cum in secolul XXI mai exista oameni care traiesc la lumina lumanarilor iar copiii lor merg kilometri pe jos pentru a ajunge la scoala sau gradinita.

O poveste greu de imaginat! Nicolae este elev in clasa a V-a, ii place la scoala chiar daca este nevoit sa parcurga 15 kilometri zilnic pentru a ajunge in sala de curs. Este greu, dar dorinta de a invata ii da putere in fiecare zi. Nu ar fi atat de dificil, daca atunci cand s-ar intoarce acasa ar avea curent electric.

Da, ati auzit bine, in era internetului, exista locuri in Romania fara electricitate.

Asa ca, baiatul este nevoit sa invete la lumina lampii sau a lumanarilor: „ Numai ziua pot sa fac temele, seara cand se intuneca nu mai pot sa fac ”, spune micutul. La lumina lampii cu petrol, Nicolae viseaza sa ajunga politist intr-o zi. Stie ca va fi greu, dar este ambitios.

Viata lui Nicolae este cu totul altfel fata de cea a colegilor lui. El traieste intr-un catun, uitat parca de lume in care mai locuiesc doar trei familii.
Se bucura, insa, de faptul ca isi are parintii langa el si pe fratele lui mai mare. Mama ii pregateste de-ale gurii in fiecare seara cand se intoarce de la scoala. Nu sunt bucate alese, dar sunt facute cu multa dragoste. Femeia este casnica, iar sotul lucreaza ca sezonier. Nu au un venit constant, asa ca se descurca foarte greu. Si-ar dori mult sa aiba curent electric.

Ca familia lui Nicolae mai sunt inca doua in catunul Dobrihat, in total 12 suflete care traiesc la limita saraciei, dar care isi indeamna copiii sa mearga la scoala si care isi

doresc cel mai mult, curent electric.

##VIDEO102321##

Citește și: Durere in partea dreapta a corpului – cauze si remedii

 

 

Taguri:

Robi pare că își dorește o relație cu Teodora, însă aceasta nu este atât de hotărâtă, iar sfaturile celor apropiați au făcut-o să păstreze distanța față de concurentul de la „Casa iubirii”.