Chiar daca sunt modele pentru multe doamne si domnisoare, Iulia Vantur, Adela Popescu sau Dana Rogoz au fost desfiintate de celebrul fashion editor. Si de data asta nu din cauza hainelor purtate la vreun eveniment monden.
"Sunt vedete care nu vand, insa care, in contextul unei strategii bine puse la punct, pot pozitiona cat de cat un produs in context general. Aici avem numeroase exemple. Vorbim despre acea categorie care nu este atat de vizibila incat sa genereze un interes anume pentru un produs, dar care poate misca putin pozitionarea sa.
"In ceea ce priveste brandurile de lux, exista asa cum aratam mai sus o categorie extrem de restransa de vectori de imagine adecvati acestui tip de asocieri. Iar daca vorbim despre brandurile de moda, variantele se diminueaza considerabil. Strategiile facute pe genunchi, in sistem de cumetrie sau contra "comision" sunt un specific al pietei romanesti insa, NICIODATa un brand de calibru nu va practica astfel de "scamatorii", a spus Iulia pentru Ring.
Aflati mai multe pe WOW biz .ro.
Citește și: Durere in partea dreapta a corpului – cauze si remedii