Cel mai lung tunel din Romania ascunde secrete care iti dau fiori! O fantoma bantuie si acum sinele intunecate de tren

Autor: A.M. Editor: Adelina Minulescu
Actualizat: 25 sep 2020, 14:05

Legenda spune ca inginerul care a proiectat mareata constructie de la Teliu pazeste si acum tunelul.

Ar fi luat forma unei fantome misterioase care strabate sinele intunecate de mai bine de noua decenii.

1920. Un inginer al carui prenume s-a pierdut in negura vremurilor incepe cel mai indraznet proiect pentru epoca interbelica. Isi pune in cap sa construiasca cel mai lung tunel din Romania. Vrea sa lege Buzaul de Brasov si mai apoi Ardealul de Dobrogea.

Coltana pe numele lui isi ia angajamentul sa conduca o echipa gigantica.

6000 de oameni care incep sa munceasca zi de zi la tunelul care urma sa aiba aproape 5 kilometri lungime. Azi, istoria acestui tunel o mai stie doar Vasile Sarb. Tatal si bunicul lui au muncit la tunel zi de zi, vreme de sapte ani. Dupa  2500 de zile de munca, inginerul Coltana priveste mandru la constructia sa!


Inginerul isi gaseste sfarsitul in tunelul care l-a facut celebru.
Oamenii spun ca sufletul lui Coltana nu isi gaseste linistea si ca se plimba si acum prin tunel. Lucruri necurate, spune Vasile Sarb.  Evita subiectul, dar recunoaste ca a auzit vorbindu-se despre o silueta care ar fi fost vazuta in tunel.

Citește și: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

Inginerul ar fi fost ingropat

la loc de cinste in cimitirul din comuna. Sa-si aduca aminte toata lumea de el si de maretia pe care a lasat o in urma.

Cat este mit si cat realitate nimeni nu stie. Dar legenda inginerului Coltana s-a pastrat pana in zilele noastre. Tunelul sau ramane, insa, o realitatea; a costat statul roman peste 100 de milioane de lei la acea vreme si zeci de oameni si-au dat ultima suflare in timp ce lucrau la mareata constructie.

 

Taguri: