Infrastructura proasta ne mananca ani din viata, la propriu. Iata care sunt cele mai proaste drumuri, pe care TREBUIE sa le eviti

Editor: Silviu Bunea Autor: S.B.
Actualizat: 25 sep 2020, 03:50

Gropile, autostrazile putine si aglomeratia ne fac sa pierdem timp pretios.

Noi vrem sa facem turul Romaniei pe cele mai proaste drumuri. Credeti ca sunt greu de gasit? Ocolul tarii ,asta ne-am propus. Primul drum autohton de care ne izbim este D.N. 2C. Cat de bine se asfalteaza? Pai, e cat se poate de clar. Pe aceasta portiune se vede cat de subtire este asfaltul romanesc.

Pe un pod din Vrancea nu am gasit nicio urma de asfalt. De ce? Au asfaltat direct pe lemn ,apoi au inlocuit asfaltul cu o placa de metal.

In Botosani, descoperim drumul national din pamant si pietris. Ce fac soferii? Protesteaza cum pot.

In pasul Rotunda, drumul national care face legatura intre Bistrita si Suceava, ca alternative la pasul Tihuta. Din nou un drum de pamant. Nu, colegului nostru nu-i tremura mana. Si nici televizorul nu are probleme. Asa se circula pe un drum national.

Care e gradul de confort pe un astfel de drum? Ne-am gandit sa facem un test simplu: rezista cateva sticle goale asezate intr-o cutie, in portbagaj? Avem parte de gropi, denivelari si portiuni in care oprim brusc.

Rezultatul n-ar trebui sa fie suprinzator. O sticla cedeaza in cele din urma.

Citește și: Greutate si inaltime copii in functie de varsta

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

##VIDEO144066##

3.000 de kilometri pe unele dintre cele mai proaste drumuri.

Viteza medie de deplasare: 40 de kilometri pe ora. Asta inseamna 75 de ore de condus. Ce s-ar fi intamplat daca o retea de autostrazi ar fi impanzi tara? Aceeasi distanta ar fi parcursa in numai 23 de ore. La fiecare 3 mii de kilometri pierdem 52 de ore. Adica peste 2 zile. Doua zile pe care le-am putea folosi oricum ne-am dori, dar nu pe drum, in praf si gropi.

 

Taguri: