Dupa 3 mii de kilometri parcursi prin tara, in cadrul experimentului nostru, am facut o vizita la service. Mecanicul a inspectat mai ales partea legata de suspensii si de articulatiile autoturismului. Defectiunile nu sunt greu de identificat. Cat despre costuri: 1500 de lei, dintr-un foc.
Partea buna, ca sa spunem asa, e ca se putea mult mai rau. Sorin Ene este vicecamion national la drift. Satul de gropile de pe drumuri simte ca e mai usor pe circuit, concurand impotriva altor soferi profesionisti.
In momentul in care schimbam directia pentru a evita o groapa trebuie „sa verificam, intotdeauna si unghiul mort!” Daca nu mai putem evita o groapa, sa nu ne repezim sa apasam frana, pentru a-i proteja pe soferii din spatele nostru si a ne proteja masina.
Citește și: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul
##VIDEO144134##
In final, am putea spune ca speranta moare intotdeauna ultima, dar, e
foarte posibil ca speranta sa fie pierduta in trafic sau sa fi facut pana prin vreun crater romanesc.