A platit pentru inmormantarea sotului cat pentru o masina la mana a doua. Povestea, strigatoare la cer, a unei biete batrane de 74 de ani

Editor: Silviu Bunea Autor: S.B.
Actualizat: 27 mar 2017, 20:46

Femeia sustine ca a fost ademenita la telefon cu un pret mic si ca era la un pas sa lesine cand a vazut factura emisa de firma de servicii funerare.

Nici prin cap nu i-ar fi trecut doamnei Maria ca inmormantarea sotului ei o va costa pensia pe 7 luni. Sotul femeii s-a stins la inceputul lunii. Disperata ca nu avea de niciunele, a sunat la un numar pe care l-a luat de pe un pliant.

O lista intreaga de servicii sunt enumerate pe fluturasul prin care societatea de servicii funerare se promoveaza. Doamna sustine ca nu a beneficiat de aproape nimic din ce i s-a promis. 

Iar vecinele ei, martore la tot incidentul, ii confirma spusele.

La finalul procedurilor, surpriza mare, femeia a primit doua facturi uriase.  Din 2800 de lei, cat sustine ca i s-a spus la telefon ca ar costa inmormantarea, s-a ajuns la 8200.  Nu i-au spus insa niciun cuvant despre cat costa fiecare serviciu in parte.

Citește și: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

Biata

batrana s-a imprumutat de la vecini de o suma colosala. Se teme ca nu va mai fi in stare niciodata sa dea inapoi datoria. Batrana a facut deja o plangere la Politie si sustine ca vrea sa merga pana in panzele albe pentru a recupera macar o parte din bani.

In ciuda insistentelor noastre, conducerea firmei acuzate de batrana, a refuzat sa faca orice comentariu, sustinand ca, daca e cazul, va da raspunsuri in fata judecatorilor.

Noi ne permitem sa va dam un sfat: atentie mare  la cine apelati, in astfel de situatii. Pentru a preveni orice surpriza neplacuta, stabiliti toate detaliile inainte de a beneficia de orice fel de servicii.