Parapeti inexistenti, garduri de protectie furate şi indicatoare lipsa sunt pericolele de care ne lovim la tot pasul. Suntem pe malul Dambovitei. Doua masini au plonjat in apa in aceasta zona, iar doi oameni si-au pierdut viata. Gardurile de pe margine au fost furate. Acum, doar crucile ne amintesc de pericol.
Indicatoarele care sa ne avertizeze de probleme lipsesc si ele. Ori au fost furate, ori nu s-a gandit nimeni ca ar fi utile.
Nu mai e de mirare ca vedem masini prin albia secata a Dambovitei. In acest caz soferul a vrut probabil sa se distreze. Altii insa, au fost mult mai ghinionisti. Un viraj usor, o clipa de neatentie. Plus viteza mare. Iata premisele dezastrului. Chiar si la cea mai mica schimbare de directie pot aparea probleme.
Pe masura ce ne indepartam de albia raului apar alte probleme. Pe centura dam de veritabile sleauri in asfalt.
Citește și: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul
Sorin Ene, campion national la drift: „In viraj mentineti acceleratia constanta.
Ramaneti pana la nivelul la care decelerati. Din nou, nu se bruscheaza, nu se accelereaza puternic.”Pe autostrada soarelelui dam de alta problema: gardurile care lipsesc cu desavarsire. Ce se intampla daca la 130 de kilometri pe ora, viteza legala pe autostrada, iti apare un animal in fatat E aproape imposibil sa mai eviti impactul.
O problema pare totusi sa se rezolve. Primaria Capitalei a anuntat ca va monta parapeti de beton si limitatoare de viteza pe cheiul Dambovitei. O investitie fortata de moartea a doua persoane...