Experti la nivel mondial in eCommerce iti dau intalnire la ICEEfest

Editor: Alexandra Dragos
Actualizat: 28 feb 2017, 08:28

Pe 9 si 10 iunie, la ICEEfest vin specialisti in eCommerce gata sa ne explice ultimele inovatii in domeniu.

In prima zi a festivalului, pe Focus Stage vor urca experti care si-au concentrat atentia pe partea de vanzari si optimizare.

Sectiunea va incepe la ora 10.30 cu speech-ul lui Marco Bertozzi. Global Chief Revenue in cadrul Performics, Marco e un lider in strategia digitala, ca urmare a experientei de peste 15 ani in acest domeniu. Nu e de mirare ca publicatia The Drum l-a desemnat ca fiind al 4-lea cel mai influent expert in digital din Marea Britanie.

 

  • prima sesiune continua cu discursurile lui: James Finlayson (Verve Search- companie care serveste clienti din peste 10 tari),  Antonio Eram (Netopia- segmentul de top al solutiilor de plati electronice) si Yousuf Khatib (Marketizator- un tech startup premiat ce ofera solutii de optimizare complete)

 

Dupa o foarte apreciata prezenta la editia de anul trecut, Ivan Imhoff ne vorbeste acum despre optimizare.

Head of Conversion Rate Optimisation@ House of Kaizen, Ivan va fi pe Focus Stage incepând cu ora 12.30.

Nu ratati speech-urile reprezentantilor unor adevarati giganti ai internetului: Thorsten Hermes (Head of Strategy& Digital Innovation, Google) si Karolina Janus (Client Solutions Manager CEE, Facebook) acapareaza scena incepând cu ora 14.15.

 

Despre creativitate in eCommerce, de la ora 16.30:

 

Citește și: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

Ziua

este inchisa de 3 specialisti care lucreaza in cadrul unor companii focusate pe partea de fashion: Francesca Fabricio este Head of Private Labels@ Zoot, Marc von Brockdorff e Co-Founder& Development Manager@ Hotjar iar Yousuf Khatib ocupa functia de Chief Business Officer@ Marketizator. Ii puteti auzi incepând cu ora 17.30.

Pentru participarea la speech-urile de eCommerce de pe Focus Stage, ICEEfest a creat un bilet de acces special, in valoare de 60 euro.

Detalii pe site-ul oficial al festivalului.

Alte doua sesiuni care au la baza eCommerce-ul sunt programate in a doua zi de ICEEfest, pe Innovation Stage 2, incepând cu ora 10.00.

Aici puteti vedea componenta fiecarui stage in parte dar iata câteva exemple din partea celor care vor vorbi despre ultimele tendinte din AdTech:

  • Mariusz Pawełczyk/ Commercial Director CEE, Sociomantic, companie cu 19 birouri pe 6 continente ce ofera rezultate real-time pentru marketeri din intreaga lume
  • Terry Taouss/ Managing Director, Centro: a facut parte din echipa care a creat SiteScout, liderul platformelor self-serv in advertising
  • Yuval Rachlin/ Regional VP Italy and Resellers, Sizmek: lucreaza la proiecte eCommerce de la finalul anilor 90 migrand apoi spre nisa tehnologiilor de securitate
  • Daniel Prümers/ Director Business Development, Criteo, companie cu peste 2.000 de angajati la nivel mondial- liderul global in digital performance advertising.

 

Nu puteam uita Revolutia Programmatic, alaturi de personaje care au fondat sau conduc grupuri lidere in regiunile in care activeaza.

 

  • Odysseas Ntotsikas este Fondator si Managing Director ThinkDigital Group, acum cea mai puternica retea de Digital Media din Sud Estul Europei
  • Dan Balotescu, Managing Partner/ Prometheus: prima agentie din Romania specializata in Programmatic media
  • Caspar Schlickum, CEO, EMEA/ Xaxis. Dupa 4 ani la Mindshare, Caspar gestioneaza acum operatiunile de business ale Xaxis din 17 tari

 

Pentru o viziune completa a complexitatii setlist-ului eCommerce aveti la indemâna Agenda 2016.

ICEEfest- Interactive Central and Eastern Europe Festival- va fi deschis anul acesta de discursul Netflix, prima prezenta de acest gen in regiune pentru reteaua care a adunat peste 81 de milioane de abonati la nivel mondial.

ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – este organizat in parteneriat cu  Orange, cu sprijinul  Volkswagen XAXIS, BCR si  Prometheus.

Companiile interesate sa se alature o mai pot face inca,  aici.

Ultimele bilete la pretul actual, inainte de scumpirea lor, sunt disponibile  pe site-ul festivalului.