Batalia pentru Prime time! Aseara, Kanal D, locul doi pe doua segmente de public

Autor: Daniela Iliuta
Actualizat: 14 mar 2017, 12:36

Luni, 13 martie, in Prime time, Kanal D s-a clasat pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, cu serialul turcesc „Kosem”, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Aseara, productia difuzata la Kanal D a adunat in fata micilor ecrane o medie de aproape un milion si jumatate de telespectatori, pozitionand statia pe locul secund, atat in randul publicului de la nivel national cat si all urban. In ceea ce priveste targetul comercial, Kanal D si-a adjudecat cea de-a treia pozitie.

Luni, in intervalul 20:00 – 22:30, Kanal D a inregistrat 8,3% rating si 16,2% cota de piata, pe targetul National, 7,9% rating si 15,3% cota de piata, pe targetul All Urban, si 4,7% rating si 10,9% cota de piata, in randul publicului de la orase

cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.
O medie de 1.488.000 de romani urmareau aseara serialul „Kosem”, in intervalul orar mentionat mai sus; in minutul de maxima audienta, atins la 21:48, in fata micului ecran, la Kanal D, se aflau 1.877.000 de fani ai productiei.

National

Source: Kantar Media Romania
Date: 13.03.2017
Interval: 20:00-22:30