"Stirile Kanal D", prima sursa de informatie pentru telespectatori! Ieri, Stirile pranzului prezentate de Silvia Ionita au clasat Kanal D pe primul loc, pe Comercial si pe All Urban!

Autor: Daniela Iliuta
Actualizat: 14 nov 2017, 14:06

Luni, 13 noiembrie, telespectatorii au ales in numar mare Kanal D ca prima sursa de informare. “Stirile Kanal D”, de la ora 12:00, prezentate de Silvia Ionita, au pozitionat postul pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, atat in randul publicului Comercial, cat si pe All Urban.

Pe segmentul de public National, pe intreaga durata de difuzare a programului TV, Kanal D s-a clasat pe locul doi, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Ieri, in intervalul 12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 1,8% rating si 15,3% cota de piata, in randul publicului de la orase, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, 1,8% rating si 11,3%  cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,8% rating si 11,7% cota de piata, pe targetul National.


O medie de 321.000 de romani urmareau ieri Stirile prezentate de Silvia Ionita la Kanal D. In minutul de aur, atins la 12:56, aproape jumatate de milion (442.000) de telespectatori urmareau cu sufletul la gura la Kanal D.
 
Target Comercial    
Target All Urban
   
Target National

Source: Kantar Media Romania              
Date: 13.11.2017  
           
 



























 

 

Taguri: