Webdesk Agency dezvaluie care sunt afacerile online care isi pot creste vizibilitatea prin strategii de Performance Marketing

Author: Raluca Vitu
Actualizat: 21 aug 2021, 14:10

Business-urile mici, regionale si locale, au nevoie de performance marketing pentru a-si forma identitatea de brand in ochii potentialilor clienti.

Intreprinderile mici - cu bugete de marketing limitate - concureaza cu brandurile nationale si internationale atunci cand vine vorba de marketing.
 
In aceasta era digitala tot mai extinsa, business-urile mici nu au alte optiuni decat sa concureze cu astfel de companii care dispun de bugete de marketing mult mai mari. Astfel, acestea trebuie sa concureze la scara mai larga, motiv pentru care au nevoie de strategii eficiente si servicii complete de performance marketing. Acest lucru se aplica mai ales daca este vorba despre un business finantat prin fonduri europene, care are nevoie de o evolutie pe masura investitiilor, afirma speicalistii Webdesk pentru Comunicato.ro.
 
In timp ce afacerile online au nevoie de optimizare SEO pentru a fi mai vizibile, cumparatorii au nevoie de optimizarea timpului propriu de achizitie
 
Fiecare afacere are nevoie de o strategie online pentru a creste. Dar, din pacate, majoritatea proprietarilor de afaceri mici nu au una. De aceea, initial, pachet de creare site web web are rolul de a-i orienta pe owneri spre primii pasi in online. Totul, tinand cont de faptul ca asteptarile clientilor s-au schimbat, educandu-se in spiritul increderii mutuale in calitatea produselor / serviciilor pe care le acceseaza.
 
Optimizarea SEO si afinitatea pentru business-uri mici
 
Campaniile de optimizare SEO sunt o necesitate pentru fiecare afacere din fiecare industrie. Spre exemplu, industria medicala detine 1% din toate cautarile Google zilnice (care reprezinta 35 de milioane de cautari pe zi). Premisa multor agentii care ofera servicii complete de optimizare SEO este fundamentata pe atributul specificitatii, ceea ce inseamna ca setarea strategiei trebuie efectuata in functie de concurenta si obiectivele unui site web recent creat.
 
1. Performance marketing pentru business-uri din industria HoReCa
 
Nevoia si pasiunea oamenilor pentru hrana au, de obicei, un caracter intrinsec. O reteta sau un preparat care ii leaga de copilarie poate fi un factor de interes pentru acestia si, prin extensie, au o afinitate dovedita pentru brandurile care le produc. Astfel de companii au apelat la strategii de performance marketing, reusind, astfel, sa tina pasul cu nevoile clientilor lor. De pilda, unele branduri au gandit “outside the box”, focusandu-se pe continutul video care functioneaza cel mai bine pe retelele sociale precum Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest si, bineinteles, Youtube.
 
2. Awareness pentru business-urile axate pe fitness si nutritie
 
Cele mai multe companii de fitness si nutritie folosesc aceleasi canale de promovare ca si cele din industria alimentara. Si exista un motiv bun pentru care procedeaza astfel - rentabilitatea investitiei intr-o campanie de performance marketing.  Aproximativ 75% din utilizatorii Instagram incheie o actiune dupa ce au vizionat un anunt pe platforma. Continutul optimizat si popularea blogurilor cu articole relevante pentru interesele audientei constituie un cocktail de targetare eficienta pentru un astfel de business.
 
3. Divertismentul, muzica si arta, mai vizibile prin performance marketing
 
Indiferent daca este vorba despre muzica sau despre un videoclip amuzant care a devenit viral, continutul din aceasta industrie tinde sa aiba una dintre cele mai mari rate de implicare. In consecinta, are o rata de conversie la fel de mare. Multe trupe live, multi comedianti (artisti de stand-up) si chiar vloggeri (deveniti influenceri) au solicitat crearea si optimizarea unui site imediat ce au devenit cunoscuti, pentru a permite o comunicare bidirectionala si simetrica in raport cu audienta proprie.
 
4. Prin performance marketing sunt eficientizate conversiile retailerilor
 
Industria de retail reprezinta aproximativ doua treimi din produsul intern brut al unei natiuni, raportat la Europa. O afacere reusita in acest sector are cateva aspecte comune care contribuie direct la rentabilitatea unei campanii de performance marketing. Multe companii de retail din Romania (si din lume) s-au adaptat trendurilor si, pe langa site-uri optimizate si completate de un meniu intuitiv, acestea sunt focusate pe strategii de e-mail marketing.
 
5. Industria sanatatii se aliniaza trendurilor digitale
 
Multe persoane cauta in online solutii la problemele lor de sanatate, iar clinicile publice si private din Romania dispun de un site optimizat. Este deosebit de important ca arhitectura site-ului sa permita navigarea si utilizarea facila a acestuia. In plus, se estimeaza ca fluxul optim de informatii si calitatea contentului pot oferi pana la 83% ROI.
Performance marketing a devenit cea mai rentabila modalitate de promovare a unei afaceri, mai ales a uneia care se incadreaza intr-una dintre categoriile ante-mentionate. Aceasta forma de marketing este importanta in special pentru intreprinderile mici, deoarece acestea nu dispun de multe resurse sau capital. De asemenea, prin cresterea prezentei in online, va puteti potenta veniturile printr-o expunere mai mare pe care o puteti obtine pentru brandul dumneavoastra.
 

 

Taguri:

Episodul de azi al serialului „Totul pentru familia mea” este difuzat la Kanal D, vineri, începând cu ora 20:00. Îl poți urmări și online, live pe kanald.ro.