Generațiile tinere de astăzi: Cum se numesc și ce preferă

Autor: Bogdan Mihai

Generațiile de astăzi sunt diferite, vin cu trăsături unice și schimbări față de cele precedente și au preferințe care îi delimitează.

Se vorbește deja de unele dintre aceste generații. Însă, știi totul despre cei pe care îi întâlnești în fiecare zi?

De ce este important să cunoști generațiile, trăsăturile fiecăreia și comportamentul sau valorile reprezentanților lor? Pentru că astfel vei putea determina și explica mai multe din interacțiunile cu fiecare generație. Conflictul dintre acestea poate fi aplanat sau chiar eliminat atunci când cunoști deja ce îi poate diferenția pe oameni în anumite situații.


Cei mai educați

O generație cunoscută și încă activă în piața muncii este cea formată din oameni născuți între anii 1965 și 1979- generația X. Ei sunt cei care au avut acces la studiile superioare pe care le-au completat în proporții cu 6% mai mult decât părinții lor. Au fost martori la căderea zidului Berlinului și ”înflorirea” MTV-ului.

Se remarcă printr-o reticență generală, pentru că mulți vin din familii care au trecut prin divorț.

Experiența din copilărie le-a marcat existența și au fost mai atenți atunci când și-au format propriile familii.

În principiu, sunt reticenți la nou și au o gândire matură. Dar sunt practici și aleg soluții care le ușurează traiul de zi cu zi. Sunt precauți și pragmatici și se informează înainte să achiziționeze un produs.

Ce preferă: Ei sunt cei pe care ai șanse să îi vezi la costum, mergând la job pe bicicleta sau hoverboard, ca alternative la transportul în comun, sau cu mașina.

Pentru ei, MonkeyBoard oferă soluții precum hoverboard-ul hummer, un device solid, stabil, puternic ce poate face față nevoilor zilnice și distanțelor mari fără complicații de învățare. Și este considerat distractiv.

Generația vitezei și a schimbărilor

Cei născuți între 1977 și 1994 au apărut atunci când în casele din majoritatea țărilor deja exista o conexiune la internet sau un computer.

Au prins criza financiară globală din 2008, începutul efectelor încălzirii globale și apariția companiilor cu activități în online ca Google, Facebook și PayPal.

Ei au revoluționat stilul de lucru prin programul flexibil, lucrul de acasă și independența profesională. Reprezintă majoritatea forței de muncă de pe piață și sunt deja imuni la publicitatea tradițională, pentru că au fost expuși la ea din copilărie.

Învață rapid tot ce ține de tehnologie, sunt rar loiali unui singur produs și pun accent pe stil la fel de mult ca pe aspectul practic.

Vin din familii duo sau monoparentale și au fost implicați de mici în responsabilitățile casei.

Citește și: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

Ce preferă: O generație greu de impresionat caută o soluție atrăgătoare, pe care să se muleze ușor- un hoverboard de 10 inch, în cazul MonkeyBoard. Cu o autonomie de 20 km și încărcare rapidă în 2 ore, MonkeyBoard le-a pregătit modele colorate, cu posibilitatea de a le conecta la smartphone.

Cei care vin din urmă

Generația Z este cea de care se va vorbi în câțiva ani, atunci când va intra în totalitate pe piața muncii și va face schimbări în stilul actual de lucru. Exponenții ei s-au născut între 1995 și 2012 petrec mai puțin timp în mall-uri, nu preferă riscurile și folosesc Instagram, în loc de Facebook.

Generația Z nu este atât de optimistă legat de carieră. Crește într-un mediu variat, simte deja implicarea tehnologiei în educație și experimentează noi oportunități.

Adolescenții de acum sunt deja obișnuiți cu mediul sofisticat și computerizat, înțeleg tehnologia și sunt specializați în domeniile pe care le oferă.

Ce preferă: Soluții ușoare, rapide, tinere. Colorate. Nu le este frică să învețe. Îi poți vedea în parcuri, pe străzi, în zone cu stadioane sau oriunde pot să se dea pe un hoverboard de 6,5 inch. Sunt încântați de design, opțiunile de conectare a muzicii și LED-uri. Ei sunt cei care îi pot chiar învăța pe restul cum să se dea pe un hoverboard și să privească activitatea ca pe un hobby, nu doar ca metodă de transport. Pentru ei este pură distracție, generator de adrenalină, prin felul diferit pe care îl folosesc.
Schimbările pe care le aduce fiecare generație

Generațiile de mai sus sunt cele care aduc schimbări în toate domeniile din societate. În timp ce unii se implică mai mult în activitatea politică, alții preferă să stea departe. Viziunile se schimbă, la fel ca preferințele.

Ei pot fi uniți de către un device menit să le facă drumurile mai ușoare și timpul liber mai distractiv- hoverboard-ul. Indiferent de scopul pentru care îl folosesc, toți se bucură de avantajele lui.

 

Taguri: