Fanii productiei turcesti urmaresc cu sufletul la gura povestea intensa a trio-ului Halit, Ender si Yildiz, episodul difuzat aseara, la Kanal D, a plasat statia TV pe locul doi, pe podiumul audientelor, pe toate categoriile de public din tara.
Conform datelor furnizate de Kantar Media, ieri, peste un milion (1.095.000) de romani din intreaga tara au vizionat, in medie, in fiecare minut, episodul din serialul “Pretul fericirii”. Kanal D a inregistrat o cota de piata de peste 17%, atat pe targetul Comercial, cat si All Urban, in intervalul orar 20:00 – 22:55.
Miercuri, 17 iulie, Kanal D a inregistrat 4,8% rating si 17,3% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,2% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,2% rating si 16,4% cota de piata, pe targetul National. Minutul de maxima audienta, atins la 21:44, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, 1.357.000
Vineri, 19 iulie, primul sezon al serialului “Pretul fericirii” ajunge la final. De luni, 22 iulie, la Kanal D va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.
Audiente target Comercial
Citește și: Greutate si inaltime copii in functie de varsta
Audiente target All Urban
Audiente target National
Source: Kantar Media Romania
Date: 17.07.2019