Povestea de dragoste între Nefes și Tahir, dar și frământările interioare ale eroinei serialului “Lacrimi la Marea Neagră” se bucură de aprecierea publicului din întreaga țară, la fiecare difuzare pe micul ecran. Episodul difuzat aseară a clasat Kanal D pe locul doi în topul televiziunilor din România, atât în rândul populației din întreaga țară, cât și în ceea ce privește populația din mediul urban, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Cel de-al patrulea episod al serialului fenomen “Lacrimi la Marea Neagră”, difuzat în intervalul 20:00 – 23:15, a înregistrat audiențe spectaculoase; cu 5,8% rating și 13,9% cota de piață, pe targetul Național, și 4,9% rating și 12,5% cota de piață, pe targetul All Urban, Kanal D s-a poziționat pe locul doi în topul audiențelor.
În intervalul orar mai sus menționat, o medie de peste un milion de telespectatori din întreagă țară se aflau în față micilor ecrane, pe Kanal D, în fiecare minut al difuzării serialului “Lacrimi la Marea Neagră”.
Minutul de maximă audiență, atins la 21:55, în momentul în care fanii serialului vizionau momentele pline de încărcătură emoțională între Tahir și micuțul Yigit, înainte ca băiatul și mama lui să își pregătească fuga în Rusia, a adunat în fața micilor ecrane peste 1.3 milioane de fani (1.321.000).
Citește și: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?
Programele oferite telespectatorilor de stația Kanal D, joi, 5 septembrie, au fost urmărite de sute de mii de români fiecare, dovadă stand cifrele de audiența înregistrate. Astfel, show-ul matrimonial “Puterea Dragostei”, “Știrile Kanal D”, de la ora 12.00 și 19:00, “În căutarea adevărului”, “Teo Show” și serialele turcești “Lacrimi la Marea Neagră” și “Mireasă din Istanbul” au poziționat Kanal D pe locul doi în topul televiziunilor din România, pe toate categoriile de public.
Pe întreagă durata a zilei de joi, Kanal D a înregistrat 2,3% rating și 12,7% cota de piață, pe targetul Național, 2,0% rating și 11,3% cota de piață, pe targetul All Urban, și 1,4% rating și 12,6% cota de piață, pe targetul Comercial.